Missfärgat.

Sada och Mikkis färgade mitt hår. Dt blev värsta missfärgat. För.. Såhär:

Jag blandade en flaska färg (hade två) och gav den till Sada. Hon började färga mitt hår innan Mikkis och Anton ens va hemma hos mig. Ialla fall.. Så kommer Mikkis och Sada frågar om hon inte kan hjälpa till. Mikkis ba: ''Visst.'' så tar hon på handskar och börjar blanda den andra flaskan med färg. Så sitter dom fär och smetar in färg i mitt hår. När dom var klara med dt, kollade jag i förpackningarna som färgen hade varit i. I ena förpackningen hittade jag instruktionerna OCH.. Själva blonderingsmedlet. Jag blev värsta skitsur på Mikkis som glömt dt. Så Sada och hon fick stå och liksom.. Massera in själva 'sanden' (som medlet bestod utan), in i mitt hår. Ja, håret.. Dt vart ju sedan ganska blont vid hårbotten, och ganska oranget i resten av håret.

Orkar inte berätta om kvällen, för dt finns inte så många kommentarer om den. Kortfattat skulle man väl kunna säga typ: Anton och Mikkis bekantade sig med varandra genom en VÄLDIGT NÄRA munkontakt, Sada pratade i telefon med sin kusins kompis, och jag satt mest här.

Har pratat väldigt mycket med Mäskiii ikväll.. Fast någonting har hänt med hans och min kotakt. Vi glider isär. Dt får inte hända. Jag verkligen vill inte dt. För.. Mäskiii.. Han bara är mitt allt. Och jag vill inte förlora mitt allt. Och jag vill.. Jag vill att dt ska vara han och jag, igenom allt. Alltså.. Jag vet att han och jag inte är tillsammans, och aldrig heller kommer att bli dt, men.. Kompisar? Nej.. Inte kompisar, bästa kompisar. Dt är vad han och jag är. Och.. Jag älskar honom absolut jätte mycket. Han betyder världen för mig. <3

Jag och Sada tog några fjortisbilder.. Här är två av dom.

image10 image11

Nu ska vi typ.. Vet inte. Men vi hörs.

- Sussu. <3

PS.
Modelhouse ringde mig idag. Och dom frågade om jag ville komma dit och bli fotograferad. Så jag ska dit:
Lördagen den 16:e Juni, klockan 15.15.
Yeah, wish me luck babes! DS.


Sötnosar som skrivit sin åsikt

Bara följ instruktionerna

Du heter väl nåt, eller hur?
Kryssa i rutan

Mail ?

Har du en blogg?

Skriv din åsikt, babe

RSS 2.0