Nyvaken.

Som jag skrev inatt så vart mitt hår inte så lyckat. Och plus dt, så var Mikkis (?) så hårdhänt att hon gjorde värsta såret i mitt huvud. Aj aj! Jag tror att antingen mamma eller Sada får färga mitt hår idag igen. Jag ville ju faktiskt bli blond och inte orange-hårig.

Så vad som händer idag är väl troligtvis:
Jag och Sada åker till Ösmo för att gå på Ösmo-marknad och köpa hårfärg.
Sen kommer Sada hem till mig och mitt hår färgas.
Sen ikväll så.. Vet jag faktiskt inte.

Dt är väl inte så mycket som kommer att hända idag, men att vara med Sada.. Dt är alltid roligt. Hon är så påhittig och humoristisk. Haha, min söta lilla fru är hon. :)

Försökte ta några kort inatt. Ja, alltså på hur mitt hår ser ut nu. Här är en bild:
image12
Kanske inte är världens finaste bild, men dt är den bästa jag har för tillfället.

Och ja, som jag skrev inatt så ska jag åka och bli fotograferad. Värsta häftigt. Igår fick jag värsta.. Jag blev nästan chockad. För inte mer än kanske fem minuter efter att jag lagt på luren ringer mobilen igen. Och dt var ingen mindra än Chippen. Han ringde och undrade varför jag sagt till Lollo allt dt som Chippen kallade mig. Jag orkade inte prata, och jag var för glad. Så jag la på. Då ringde han upp igen och sa: "En sak till, dra åt helvete!", jag pallade inte lyssna på hans äckliga röst, så jag la på igen.
Tack Christa som rekommenderade mig! Pappa pratade med mig om dt där igår också. Han sa att jag fick köpa sex stycken bilder. Och så blev jag skitglad. För sex stycken bilder kostar 1000kr. En bild kostar 350kr. Tack pappa. :)

Men men.. Tror jag måste gå ner och fixa mig lite nu. Och sen ska jag väl äta frukost. Ja, om inte någon rolig hinner logga in på msn som jag hellre vill prata med. Slänger in ett inlägg senare.

- Sussu. <3

Sötnosar som skrivit sin åsikt
Postat av: Sajjo

Jag lovar Modelhouse va så jävla kul!

2007-06-02 @ 17:32:57
URL: http://sajjo.blogg.se

Bara följ instruktionerna

Du heter väl nåt, eller hur?
Kryssa i rutan

Mail ?

Har du en blogg?

Skriv din åsikt, babe

RSS 2.0