Onsdag.

Dt blev inget åka till stan idag. När mamma ringde och väckte mig redan 09.20 (!!!), såg jag ut genom fönstret och ändrade mig med en gång. Så jag sa dt till mamma, skickade sms till Fjanton, och så somnade jag om. Men fan vad jag blev arg på telefonen som verkade ringa varenda jävla kvart. :@  När den ringde sen klockan 13.05 så tänkte jag att jag lika gärna kunde kliva upp då. men fan va skönt dt var att sova. Jag fan älskade att sova. xD  Så, jag och Fjanton ska åka till stan imorron istället. Kanske var dt lika bra att vi inte åkte idag, för dom från Spårvagnarna ringde och sa att Fjanton skulle jobba. Så hade vi åkt in till stan hade ju han bara lämnat mig. :'(  Så jag bestämde idag vi åker imorron istället. Och även om dt kommer att regna ute imorron, så MÅSTE jag åka. Och Fjanton med för den delen, jag vill inte åka själv. (a)

Så på Fredag är äntligen den lyckliga dagen framme. Jag ska till Avesta. :D  Farmor och Erik ska också följe med. Men shit vad jag längtar alltså. Haha! :D Hoppas Jessica och Pauline blir glada över deras presenter. :)

Nej, nu kan inte jag sitta här och blogga längre. Måste klä på mig, sen ut med hundarna, sen göra pannkakssmet, och sen äta någonting. Men jag skriver mer ikväll tror jag.

Have a nice day, bitches.

- Sussu. <3

Sötnosar som skrivit sin åsikt

Bara följ instruktionerna

Du heter väl nåt, eller hur?
Kryssa i rutan

Mail ?

Har du en blogg?

Skriv din åsikt, babe

RSS 2.0