Shit..

Förlåt. Dt var inte meningen. Jag ska inte skrämma er sådär igen. Jag gjorde aldrig nåt. Eller jo.. Nåt gjorde jag, men jag ville inte göra dt. Tvångstankar. Jag ville bara känna frihet, jag vill bara.. Känna mig lycklig. Ialla fall i några minuter.. Jag borde inte gjort dt, jag ville inte göra dt men.. Tvångstankar. Jag hatar dom. Usch!! Och förlåt igen.. Jag beter mig som en jävla.. Åh, jag vet inte vad. Men jag hatar mig själv. Nu kommer alla bara tro att jag söker uppmärksamhet. Alla kommer tro att jag vill vara cool och alla kommer tro att jag vill ha andras empati. Dt är inte sant. Jag ville inte att nån skulle få reda på dt. BLÄÄ!!! Jag vill fan bort, och jag kunde vart borta nu men.. Usch. Förlåt.. Dt ni säkert tror, är inte sant.

Sötnosar som skrivit sin åsikt

Bara följ instruktionerna

Du heter väl nåt, eller hur?
Kryssa i rutan

Mail ?

Har du en blogg?

Skriv din åsikt, babe

RSS 2.0