Shopping i stan, :)

Så idag var dt alltså stan med Anton som gällde. Vi åkte in dit och jag hittade genast en present till Pauline. Efter några om och men hittade jag även något som jag trodde Jessica skulle gilla. Så imorgon hoppas jag på stora feta kramar av mina små sötnosar. xD  Mikkis kom även in till stan, och direkt när hon kom stack vi till Gyllene Måsen för att käka. Ja, Gyllene Måsen är mitt och pappas ord för Mc Donals. xD  Men ialla fall.. Sen gick vi runt lite. Eller, jag jag gick runt medans Mikkis och Anton snällt fick följa efter. Haha, så snäll är jag. (a) När Anton sen tragiskt nog (!!!!) behövde åka, fortsatte jag och Mikkis våran shopping. Sprang in på H&M där jag såg världens skönaste tröja. Eller.. Dt var mer som en klänning. Ialla fall, den var grå och hade trycket "Your so hot right now" . Jag och Mikkis letade febrilt efter den tröjan men fan, den fanns ju ingenstans. :S Hittade en likadan tröja fast svart med en text i guld "All that glitter is not gold" . Perfekta Christa-tröjan ju. xD  Jag köpte den, och sen forsatte jag och Mikkis in till Drömhus. Mikkis hade typ en störtskön kommentar om varenda lilla grej som vi pillade på. xD  Klockan tjugo i fem tog vi tåget mot VH. Där köpte vi dricka och satte oss vid ett bord mitt i gräset och väntade på bussen. Och sen så började dt, såklart, att regna. Haha! xD  Där satt vi och blev blöta och smuttade på våra drickor. När vi skulle kliva på bussen sen, så såg vi Fia. Vi hälsade på henne, och så träffade vi Lollo också. Hon stod där med Isa. Jag tror att Isa kommer från Gotland, och är hära i Sorunda och hälsar på Robin och Lollo. Ialla fall.. Så vi åkte hem. Och dt var den shoppingdagen dt. Trevligt var dt, fast jag tycker verkligen synd om Anton. :(

Men nu pratar jag med självaste Anton i telen, så jag tar och säger hejdå nu. Skriver nog ett inlägg inatt. Puss i jumsken.

- Sussu. <3

Sötnosar som skrivit sin åsikt

Bara följ instruktionerna

Du heter väl nåt, eller hur?
Kryssa i rutan

Mail ?

Har du en blogg?

Skriv din åsikt, babe

RSS 2.0