Shopping. :)

Var och shoppade med mamma idag. Var i Kungens Kurva. Först var vi inne på Skopunkten och letade efter skor. Jag hittade två par, mamma ett par. Hon försökte docka att leta efter ett till par, ett par sandaletter, men hon hittade inga. Men skorna hon köpte till sig själv var fina, och skorna jag fick.. Dom var precis sådanna som jag länge velat ha. Ett par röda ballerina, och ett par bruna. Sen köpte vi kläder. Jag fick kläder till skolavslutningen. :) Fast.. Jag vet inte riktigt, dom kläderna är inte direkt sådanna som jag brukar ha på mig. Liksom.. Shorts, leggins och en röd/vit-rutig skjort/t-shirt. Men men.. Dom som känner för att mobba mig för dom kläderna får göra dt, jag skiter i vilket. :D

Kom hem från Nynäs för en timma sen. Var dära med Chippen och Robin. Eller.. Jag tog bussen härifrån mot Ösmo. Så när jag kom till Ösmo tog jag tåget till Hemfosa. Där hoppade jag av och väntade på tåget mot Nynäshamn. På dt tåget satt Chippen och Robin. Så vi åkte till Nynäs och tog bussen därifrån mot Södertälje. Jag hoppade av hemma hos mig och nu.. Sitter jag hära. Kanske låter som världens mest onödigaste resa men.. Jag vet inte, jag tycker inte att dt var dt. Kan inte säga varför, men.. Ja. :)

3 Juli 2007. Då kommer störtsköna Maski till Sthlm. Weei! Ska träffa honom då.. Shises! Jag ska träffa Maski. :| Värsta.. ÅÅH! Va roligt. :D

Nej, snart ska jag gå och duscha. Är så jävla trött. Jag och Sada var uppe till typ 6 imorse. Ingen av oss var trött. Haha. Så när vi vaknade var klockan 12. Värsta segt. Uscha! Haha. Men jag bloggar imorron. Puss i jumsken. :)

- Sussu. <3

Sötnosar som skrivit sin åsikt

Bara följ instruktionerna

Du heter väl nåt, eller hur?
Kryssa i rutan

Mail ?

Har du en blogg?

Skriv din åsikt, babe

RSS 2.0