Ska färga håret. :D

Värsta.. Icke händelserika dagen idag. En helt vanlig skoldag typ. Kom till skolan och vi hade So. Efter So:n hade vi som vanligt gympa, men då valde Bellan att åka hem. Jag vet inte varför, för jag hörde inte riktigt vad hon sa. Fagerlund sa sen senare bara att hon nästan hade svimmat. Så.. Jaa, stackars lilla Bellan.
Men ialla fall, sen hade vi gympa. Lilla jag hade som vanligt inte med mig gympakläder (eftersom att jag aldrig är med på gympan), men när jag fick höra att dt var racketsporter på schemat så tänkte jag bara: ''Inte en chans att jag bangar. Ge mig ett racket!''
För alltså.. Jag typ älskar racketsporter.
Alla möjliga sådanna. Fast okej, inte brännboll eller så, men dt man kör innomhus.. Shises, jag skulle kunna spela t.ex. badminton i hundra år.
Men ialla fall, efter halva lektionen kom jag på att jag inte kunde ge järnet, för jag hade ju inget ombyte med mig. Så jag sa till Sandra & Sabina (dom jag spelade med), att jag skulle dra hem för att byta om och så. Jag ville ju liksom inte dra till skolan sen efteråt och stinka svett. Dt skulle vara en dödssynd.
Så jag gick hem
och böt om. Satt lite vid datan också. Lyssnade på min nya favoritlåt 'Vanessa - Lookrights' , och fifflade lite med kort som jag tagit på Gotland och från Avesta.
När jag vart hemma gick jag till matsalen där Sandra, Sabina & Sada satt och åt. Jag hämtade mina fiskbullar och satte mig vid dom och åt. Sen kommer Fagerlund och ba: ''Sussu, har du min mobil och dt?'' Jag fick värsta.. Jag vet inte. Jag hade fått sakerna av Fagerlund på gympan, eftersom att jag skulle passa dom. Men eftersom att jag också var med på gympan så typ la jag dom i värdelådan där jag la mina saker också.Innan jag gick hem från gympan så bad jag Sada att ta mina saker, men jag tänker ju såklart inte på Fagerlunds saker. Så jag sa som dt va: ''Nej, tog inte du dom?'' Hon svarade att hon inte hade gjort dt, och så gick hon med lite småsura steg därifrån. Jag kommenterade henne när hon gick ba: ''Va fan, är jag hennes lilla negerslav eller?'' Sandra & Sabina skrattade, medans lilla Sada drog lite på smilebanden.
Efter maten hade vi svenska. Jag skrev på en äcklig, bärbar data om Kebo tagit upp till datassalen. Usch, knapparna på den datan var så äckliga att trycka på. Dt är ju vetenskapligt bevisat att dt finns fler bakterier på ett tangentbord, än dt finns på en toalettring. Och om ni frågar mig så tycker jag att dt är skitsnuskigt att skriva på tangenterna. Och tänk er då skolans tangenter.. Usch, tur att inte jag har den äckliga ovanan att bita på naglarna.
Efter svenskan slutade halva klassen. Ja, den halva som inte har HKK. Dt har inte jag, så jag tog med mig alla saker jag måste plugaa på, och så stack jag hem. När jag kom hem skulle mamma precis gå iväg till jobbet. Hon bad mig ringa henne innan jag gick mot bussen, för att hon kanske kunde sjussa mig.
Ja, alltså jag ska till optikern i Nynäs för att checka mina ögon. Sen ska jag köpa hårfärg. Ska ÄNTLIGEN bli blond igen. Ska bli värsta kul. Men jag måste bara hitta någon som vill färga mitt hår. Sada sa idag att hon kunde göra dt, men att dt bara skulle bli oranget. Haha. Knäpp hon är som säger dt, nu vågar jag ju inte låta henne färga mitt hår. x)

Jaja, nu ska jag fråga Jytte hur man laddar upp bilder och sånt här i bloggen. Hon kan dt dära, dt vet jag.
Slänger nog in nåt meningslöst inlägg senare, efter att jag färgat håret.

- Sussu.<3

PS. Här kommer några bilder jag la in på datan idag. Alla är tagna med min mobil. DS.
image3image4image5


Sötnosar som skrivit sin åsikt

Bara följ instruktionerna

Du heter väl nåt, eller hur?
Kryssa i rutan

Mail ?

Har du en blogg?

Skriv din åsikt, babe

RSS 2.0