Susannas tankar.

Nej, nu måste jag ge lite ris till er läsare. Ni kommenterar aldrig mina inlägg. :O Visserligen så kanske dt inte finns så mkt att kommentera, men dt är roligt att få kommentarer och se vad ni tycker om mina inlägg. :)

Idag har inte ens hänt så mycket. Chippen väckte mig genom att skicka ett sms. :@ Fan vad arg jag vart! Jag ville sova, inte läsa nåt sms från honom. Då var klockan ialla fall 11.25. Försökte somna om men efter ett långt och väldigt hopplöst försök, tog jag mig upp ur sängen och satte mig vid datan. Yeah, väldigt ovanligt va? ^^  Dt är nog vad jag gjort idag.. Alltså, suttit vid datan. Fast vid två tog jag en break och gick ner för att fixa lite käk. Dt vart makaroneroch köttfärssås. Älskade köttfärssås.. Orginalet, från Findus. Mums! Så min dag idag har varit väldigt slapp. Har inte ens märkt när Erik dragit ut, eller när mamma och pappa kommit hem. Haha, så inne i datan har jag varit. xD

Har fått rensa hjärnan idag också. Har tänkt på tiden med Chippen ganska mycket. Okej, jag kan erkänna att jag kanske gjorde fel som blev tsm med honom, men man kan faktiskt inte rå för sina känslor. Jag var kär då, vad skulle jag ha gjort liksom? Plus att han räddade livet på mig. Bokstavligen ! Fast första gången han sårade mig.. Jag borde inte ha förlåtit honom, vilket jag såklart gjorde. Jag tror vi har gjort slut ungefär 10gånger nu. Och lika många gånger har vi hittat tillbaka till varandra. Fast nu tänker jag gå vidare, på riktigt. Jag klarade mig utan honom i typ en månad, sen föll jag för hans rävspel igen. Dt kommer inte bli en nästa gång, och jag tänker inte gråta för honom mer. Jag har fått göra dt alldeles för mycket. Han och jag har ingenting gemensamt. Dt tog mig sju månader att förstå dt.

Och så har jag tänkt på mina kompisar här nere i Korunda. Alltså.. Dt var typ två veckor sen sist jag träffade dom. Fast dt är bara jag som inte träffat dom på två veckor, för jag tror att alla dom var i helgen. Fast ja, dom frågade inte mig om jag ville vara med. Dt gjorde dom inte förra helgen heller. Ingen av dom har ju vetat vad jag har gjort, så dom kan ju inte skylla på att jag var upptagen. Jag har alltid haft mobilen med mig om jag åkt någonstans, så dom har alltid kunnat ringa till mig. Fast.. Dom har inte dt. Dom kanske inte vill at jag ska vara med längre? Hm.. Aja, dt är väl sånt man får ta. Fast om dom inte vill att jag ska va med längre, då tycker jag att dom kan säga dt till mig.

Snart bär dt av till Avesta. Fy fan vad jag längtar. Jag verkligen vill åka dit, och jag vill stanna där. Föralltid! Fast jag vet ju att dt inte kommer vara så.. Jag kommer bara vara där i två dagar och två nätter. Oturligt nog ! Men jag kommer ju ialla fall hinna träffa alla jag inte träffat på ett tag nu. Shit så jag längtar. :)

Om två veckor ska jag åka till Finland också. Dt ska bli roligt. Jag behöver nog komma härifrån. Bort från alla människor, bort från vardagen. Ska hem till mormor och moster (<3). Jag och Anniina (moster) pratade idag om vad vi skulle hitta på när jag kom dit. Jag sa att jag ville åka och bada. Och dt skulle vi ju såklart. Så pratade vi om att åka till typ.. Nästan som 'Skarasommarland'. Och såklart så ska vi dansa pardans. Love it !! Vi skulle dra med oss mormor och Jonne också. xD Fy fan.. Nu vill jag verkligen dit. Längtar jätte mycket.

Fjanton ska åka till Norge snart också. Han ska vara där typ en Månad. :O Jag kommer jufan inte överleva utan honom. :| Vafan liksom.. Tack och lov för internet och telefoner. xD  På tal om Fjanton föresten.. Jag tror att han och jag ska in till stan imorron. Om inte hanska jobba såklart. Men jag måste ju hitta någonting till Jessica och Pauline. Födelsedagsbarnen. :D

Juste, grattis Jessica gumman! 14 år idag då. Haha, hoppas du fått världens bästa födelsedag. Jag kommer ialla fall ihåg din förra året, och jag hoppas att du har roligare idag. :D Stort grattis, vi ses på Fredag! <33

Nu blev jag tom i skallen. Ska se på teve snart. "Exposed" kommer ju på kanal 5. Efter dt måste jag väl duscha. Och om jag ska in till stan imorron, så måste jag lägga mig tidigt idag. Fan =/. Jaja, vi hörs ialla fall.
Puss i jumsken.

- Sussu. <3

Sötnosar som skrivit sin åsikt

Bara följ instruktionerna

Du heter väl nåt, eller hur?
Kryssa i rutan

Mail ?

Har du en blogg?

Skriv din åsikt, babe

RSS 2.0