Tisdag.

Kom nyss hem. Eller nyss å nyss, kom hem för en timma sen. ;D Satte mig såklart vid datan tills Erik å Markus kom hem. Då gick jag ner och hindrade Erik från att äta upp min kära burk med kättfärssås. Shit asso.. Tänk om han hade ätit upp den. ;O Jag kokade ialla fall spagetti och värmde köttfärssåsen, medans Markus stog och stekte kebab. Asso.. Är dt nåt speciellt med kebab eller? Dt är ju som att Eriks kompisar är här hemma hos oss och äter dt hela tiden ju. x'D Sen kom jag på den där smarta idén med att man kunde värma en Billy's och ha kebab på den, för då skulle ju den bli exakt som en kebab-pizza. Såklart var Markus på idén och bad Erik värma en pizza. Erik gjorde såklart dt, och vips så hade Markus en egen kebab-pizza, direkt från familjen Tulinens frys. ;D Stog och berättade lite saker för dom om virus-rumpan. Uscha, hon verkligen äcklar mig!
Nu sitter jag bara här. Har ätit klart, och har pratat med mamma. Hon sa att hon kunde sjussa mig till Bygdegården, men bara om jag gick ut med båda hundarna. Suck! Bailey är världens jobbigaste att gå ut med. Han drar åt alla håll, och kan aldrig vara lugn. Cessi åandra sidan är typ världens segaste. Henne måste man typ släpa omkring på. x) Men men.. Mina små älsklingar är dom. Jag älskar dom, men går inte gärna ut med dom. (a)
Pratade med Jessica igår i telefon. Hon lät jätte deppig, men när jag frågade henne vad som hade hänt, så ville hon inte öppna sig och berätta. Jag förstår henne om dt är nåt jätte jobbigt, men.. Hon vet att hon kan prata med mig om vad som helst, jag finns alltid här för henne. Men jag ska ha tålamod och vänta här tills hon är redo för att prata med mig.
Gick inte på Franskan idag heller. Jag vet inte varför, men jag bara hatar franskan. Och.. Hade jag gått till Franskan idag hade jag liksom vart den enda på hela lektionen. Tror jag ialla fall. För dom andra i gruppen hade inneboende som dom skulle följa med till stan, och dom som inte hade dt såg jag inte till i skolan alls idag. Så, kul liksom? Fast att jag sa till mamma och Kebo att jag skulle försöka gå på varenda Franska-lektion, men jag lovade faktiskt inte. Så därför har inte jag brutit mot något mer än mot skolans regler.

Nu måste jag rusa. Ska ut med hundarna, sen måste jag byta om. Sen ska jag åka iväg till Bygdegården. Ska ju hjälpa till på niornas bal. Hör av mig ikväll om hur kvällen varit. :)

- Sussu. <3


Sötnosar som skrivit sin åsikt

Bara följ instruktionerna

Du heter väl nåt, eller hur?
Kryssa i rutan

Mail ?

Har du en blogg?

Skriv din åsikt, babe

RSS 2.0