Usch!

Usch vad jag hatar mitt liv! Ibland är allting skit. Jag kommer ihåg i hästas/vintras. Då var jag nere i deprition. Allting kändes så jävla fel och.. Jag var en helt värdelös nobody. Dt är jag väl fortfarande. Jag kan inte hitta någonting hos mig som är så bra att jag skulle duga åt någon. Och att alla dessutom bara verkar gå efter utseendet.. Man skulle väl kunna tro att dt skulle ge mig bättre självförtroende men.. Hell no! Jag vill inte bli tagen för mitt utseende. Enligt mig har jag inte ens mycket att komma med på den fronten. Jag vill bli accepterad för min insida. Fast dt blir jag inte. Och folk säger bara att jag är snäll och bla bla.. Men om jag nu är dt, varför lämnar alla mig då? Ja, jag har vänner men jag har kanske.. Två äkta vänner. Resten ignorerar mig fullständigt. Dt måste vara nåt stort, äckligt fel på mig. Jag är ju för fan alltid ensam. Jag visar inte mina känslor. Inte på nåt sätt alls. Jag ler utått. Men jag vill göra dt på insidan också. Jag vill kunna vara glad och lycklig precis som alla andra jävla människor. Usch! Jag ler inte på insidan, för insidan är full med.. Ångest, tvångstankar och en massa jävla hat. Och hatet har bara kommit tillbaka. Dt har liksom växt tillbaka. Först är allting helt perfekt och jag tyckte allting var helt underbart i mitt liv, men nu..? När en sak är liiiiiiite bra, så går allt dt andra åt helvete. Usch, usch, usch! Och varför just nu? Till sommaren liksom? Brukar man inte säga att: Vi går mot ljusare tider. (?) Jag går ju för fan bara mot mörkare och sämre tider.
Allting liksom.. Kommer tillbaka. Hela min äckliga mardröm. Hela min höst kommer tillbaka. Hela min deprition. Åh, jag hatar dt här. Jag känner bara för att.. Gå och typ.. Dö! Dt är dt ända jag vill göra just nu. Dt är dt ända jag skulle gjort just nu, om inte jag hade lovat honom att inte ge upp. Jag ska inte ge upp, jag ska inte ge upp, jag ska inte ge upp. Jag måste bara.. Jag måste ta mig ikragen, smälla till mig själv på käften och fortsätta kämpa. Usch! Även fast jag inte vill, tänker jag göra dt. Och jag lovar.. Jag ska försöka. Bara för hans skull. <3

- Sussu. <3

Sötnosar som skrivit sin åsikt
Postat av: putte

finns här om du behöver prata :)

2007-06-03 @ 20:36:43
URL: http://patriknilsson.blogg.se
Postat av: sara

det där lät inte bra = / finns att prata med (:

2007-06-03 @ 21:20:14

Bara följ instruktionerna

Du heter väl nåt, eller hur?
Kryssa i rutan

Mail ?

Har du en blogg?

Skriv din åsikt, babe

RSS 2.0