Usch.

Usch.
Orkar verkligen inte blogga idag. Slänger in den här texten istället, och skriver nåt imorron.

Du är der underbaraste jag vet. Du är den enda som lyser upp min dag.
Jag drömde om dej i natt. Att vi satt på en bänk utanför min skola. Och du lutade ditt huvud mot min axel och vi höll om varandra.
Nu vill jag bara sooooova och drömma den drömmen igen.
Jag kommer aldrig glömma dej Susanna. Du är fan det bästa jag vet.
Och visst det är som du säger, att jag kan bli sur på dig ibland.
Men vad gör det? Alla har väll känslor.
Men har jag någonsin släppt hoppet?
Jag kommer aldrig göra det. Då hoppas jag den dagen, att jag kommer få brinna i helvetet.
Jag vet inte hur betydelsefull du är för andra. Men för mej... Det går inte att beskriva.
Du har gjort så mycket som jag aldrig, ALDRIG, kommer glömma.
Jag hoppas så himla mycket att det blir bra för dej snart.
Och jag är så ledsen ibland för att jag finns och gjort såhär nu.
Jag vill inte att du ska må dåligt. Jag skulle kunna ta mitt liv för att du ska må bara aningen bättre.
Jag älskar dej så otroligt mycket! Tvivla aldrig.
Du betyder så mycket så man skiter på sig ^^ <3333333

Underbaraste skrev dt där. Varenda gång jag kollar på dt, ler jag. Och dt är som att leendet aldrig vill försvinna då.

- Sussu. <3


Sötnosar som skrivit sin åsikt
Postat av: putte

där har du en riktig vän!

2007-06-04 @ 23:03:36
URL: http://patriknilsson.blogg.se
Postat av: Sussu

Japp, dt har jag. :)
Han är mitt allt. Min bästa vän. <3

2007-06-05 @ 11:32:09
URL: http://ohsussu.blogg.se

Bara följ instruktionerna

Du heter väl nåt, eller hur?
Kryssa i rutan

Mail ?

Har du en blogg?

Skriv din åsikt, babe

RSS 2.0