Yeah. :D

Nu ska jag skriva om mina betyg igen. Jag fick just reda på lite saker.

Engelska - MVG
Matte - VG
Svenska - VG
No - VG
Idrott - IG
Hemspråk - VG
Franska - G
So - G, VG, VG, VG
Musik - VG (?)
Syslöjd
 - VG (?)

Så.. Om jag nu kommer att få dessa betyg (är osäker på endast msuik & slöjd), så kommer jag att få.. Hm.. Sammanlagt 3200kr för mina betyg. Alltså, jag får ju 500kr för varje MVG och 300kr för varje VG. Lyxigt. :D

Nu har vi bara softa dagar kvar på skolan. Imorron ska vi åka till Rangsta och bada, och på Onsdag är dt städning av skåpen och brännboll som gäller. Tre killar och tre tjejer från våran klass valdes ut att spela i laget. Sandra, Fagerlund och Jytte tror jag valdes ut som tjejer, och Didi, Matte och Johan tror jag vart killarna. Sen valdes två reserver också, alltså ifall någon skulle bli sjuk. Reserverna vart Adde och Malin (eller Maja?). Aja.. Dt kommer gå super duper bra. ;D

Imorron, efter Rangsta, så ska jag och Mikkis åka till Tumba. Mikkis ska ju få träffa Antons kompisar. Eller.. Kompis ialla fall. Hon ska få träffa ingen mindre än Chippen själv. Jag ska följa med. Vet inte varför, men aah. :)

Ja, Anton. Du har haft rätt hela tiden. Fast jag förstår inte.. Jag lyssnade på dt du sa, men jag tog tydligen inte till mig dt. Usch för mig. Bläää!

Shit vad jag beundrar dig, Maski. Jag lovar, du är fan den absolut bästa. Jag fattar inte vad jag håller på med egentligen. Jag är så idiotiskt dum. Usch, förlåt mig. Men alltså.. Jag förtjänar inte att ha dig som min bästa vän. Jag förtjänar inte att känna någon som dig. Du är.. Allt och lite till. Och döden kommer inte skilja oss åt, jag LOVAR! Jag ska fan kämpa för dig, precis så som du kämpar för mig. Jag tänker fan inte tappa hoppet om att allting kommer bli bra för dig. Okej? Jag kommer inte ge upp och jag ska se till så att inte du heller ger upp. Jag älskar dig! Mest, föralltid ?

Nu orkar inte jag blogga. Enligt en viss person är dt 'så ute'. Vafan, tror han att jag gör dt här för att försöka va modern eller? Nej. Jag skriver och bloggar för att känna åtminstonde lite frihet, utan att ta fram kniven.

- Sussu. <3

PS. Ja, jag saknar dig. Jag tror du fick höra dt ganska mkt.. Men inte lika mkt som jag fick höra att du saknar mig. DS.

Sötnosar som skrivit sin åsikt

Bara följ instruktionerna

Du heter väl nåt, eller hur?
Kryssa i rutan

Mail ?

Har du en blogg?

Skriv din åsikt, babe

RSS 2.0