Fredag

Var i staden Stockholm idag. Väldigt roligt var dt. Lollo, Sabina, Sandra och Sada var med mig. Jag köpte ett diadem och så åt vi alla på Mc Donals. Dt var typ dt ända vi gjorde. Vi träffade en gubbe med två möss som bodde på honom, i hans jacka liksom. Den gubben var en utköpare, dt märktes. Sedan så armbågade vi alla fjortisar och övrigt folk. Dt fanns en massa folk som var helt sjuka. Vi ringde också till Chippen och mobbade honom. Dt var roligt. Men då var inte Sada och Lollo med, utan dt var bara jag, Sandra och Sabina. Albin ringde också, så vi hade kul med honom också. Jag tror han började fundera på om han verkligen borde ringa mig något mer. Om jag vore han, skulle jag ialla fall göra dt. För övrigt kan jag berätta att vi haft läsdag i skolan idag. Vi skulle gå en tipsrunda, som självklart var i skogen som våra kära (NEJ) mentorer inte talat om för oss, så jag förstörde mina stövlar. Nu ska jag sova, men här följer en bild som vi tog idag. Jag älskar er, tjejer!

image131

Sötnosar som skrivit sin åsikt
Postat av: Sarah

Ja tipsrundan va ingen höjdare! xD
Jag hade reeboks, inte världens bästa...

2007-11-24 @ 12:33:34
URL: http://sajjo.blogg.se

Bara följ instruktionerna

Du heter väl nåt, eller hur?
Kryssa i rutan

Mail ?

Har du en blogg?

Skriv din åsikt, babe

RSS 2.0