Fredag

Helt black.. Blir en uppdatering i listform med en eventuell kommentar efteråt. Enjoy!

- Bråkar med Pauline
- Bara typ två månader och två veckor tills dt är dags för Teneriffa :D
- Peppe och jag snackar om att vi ska flytta xD
- Var hos Pullan nyss, skitkul 8-)
- Fick nyss en inspelning med Erik där han säger "KEBAAAAAB-A!" -.-
- Helljuset på min moppe är trasigt. Saaaad! :(
- Läste att Sarah ska sluta med sin blogg. NEEEEEEEEJ !!!!!!!! :( :( :( :(
- Har bestämmt med Kicka att hennes hår ska färgas den 21:a
- Wihi, Amanda och Marie ska på IDOL-final
- MÅ AMANDA VINNA !!!!! xD
- VG- på engelskatetet, bra gjort eftersom att dt var den svåraste texten man kunde välja.
- G på musikprovet vilket var EXTREMT bra för att långt över hälften hade IG
- Jag vill ha julafton..
- Jag har en underlig tanke i huvudet hela tiden.
- JAG VILL SOVA I MIN SÄNG!
- Hårförlägning önskas, men kmr inte gå att fixa.. Men ska prata med med Agge, hennes va billigt
- Är OTROLIGT TRÖTT på den senaste Harry Potter !
- Min käre bror är i målsbrottet
- Jag, Pullan, Sada och Fagerlund var HEEEEEELT cp i omklädningsrummet idag xD
- En i skolan har blivit kyckling i håret :)
- Ska till doktorn 12/12 kl. 13:30
- Nu måste jag duscha

Pyyyysss !!! <3

Sötnosar som skrivit sin åsikt
Postat av: Sarah

don't worry jag ska inte sluta skriva, jag har ingen inspiration. men den kommer efter helgen :) jag lovar!

2007-12-01 @ 10:09:45
URL: http://sajjo.blogg.se

Bara följ instruktionerna

Du heter väl nåt, eller hur?
Kryssa i rutan

Mail ?

Har du en blogg?

Skriv din åsikt, babe

RSS 2.0