Lördag

Uppdatering i list-form:

- Jag grät när jag såg mig själv i skolkatalogen!
- Jag är såld till låten "Hey there Delilah!"
- Har mublerat om mitt rum, LOVE IT!
- Mummu & moster är hära
- Jag saknar Sada! <3
- AlbinBalbin och Peppe pratar (:
- Åker till Finland imorgon (Söndag)
- Messar typ 100 sms med Gustav om dagen :O
- Har fått världens snyggaste stövletter! <3333333
- Ikväll är dt överraskningsfest för Lollo men jag får inte komma
- Jag har nya gardiner x'D
- Jag har köpt värsta sötaste klänningen
- Jag börjar praktisera på Måndag
- Jag kommer inte på nåt mer nu xD

- Susoliin .


Sötnosar som skrivit sin åsikt
Postat av: Sarah

Men guud! Du vart ju skitfin på skolkortat. Jag ser tjock ut! Juste edu praoar ju i Finneland :P Skönt att läsa din blogg :)

2007-11-03 @ 19:27:07
URL: http://sajjo.blogg.se

Bara följ instruktionerna

Du heter väl nåt, eller hur?
Kryssa i rutan

Mail ?

Har du en blogg?

Skriv din åsikt, babe

RSS 2.0