Måndag

Ni kommer ett inlägg. Kan inte skriva sådära jätte mycket nu heller, för mormor ligger precis bredvid och sover. Och dt låter ganska mycket när jag knappar på tangenterna.

Idag har dt varit en utav dom bästa dagarna på jobbet. Jag fick faktiskt sköta kassan lite. :D *överlycklig* Ja, dt är väl ingenting att vara så glad för, men jag ÄLSKAR kassaapparater. När jag va liten brukade jag och en kompis jämt låtsas att tangentbordet va en kassaapparat och att vi jobbade i en affär. Cute huh ? xD  Ialla fall.. Jag har också fått visa vad jag går för riktigt ordetligt, vilket va helt sjukt bra för nu har jag gjort ett starkt intryck på Tanja och Marita.

Efter jobbet fick jag sjuss hem till mormor. Jag åt och såg på teve. Hahah, klantiga jag spillde ut all mat på golvet eftersom att jag vart så rädd när telefonen ringde. (a)  Jag vart ännu räddare när jag svarade :O

Jag: Työväentalo (så måste man svara här)
X: Godkväll dt var Miko från Laitilas Polisstation
Jag: Ehh.. Hejsan
X: Skulle jag kunna få prata med Leila Tulinen?
Jag: Eh..
X: Skulle jag dt?
Jag: Alltsååååå.. Hon bor här men hon är inte här just nu
(fatta vad jsukt, dt låter ju som att jag brytit mig in i hennes hem xD)
X:
Jaha.. Vart är hon då?
Jag: Ehm.. Hon jobbar tror jag
X: Jaha du, vart då?
Jag: På hennes jobb..
X: HAHAHAHAHAHA !
Jag: ... ?
X: HAHAHAHAHA, hör du inte vem dt är?

Och då fattar jag också att dt var Jonne. Fuck! HAHA, snacka om grundlurad xD

Jag följde med Anna och Jonne hem till dom. Där fixade vi lite i deras hem och så kollade vi på en massa foton. Haha, vad kuliga foton dom har alltså. Sen så fixade jag mina praouppgifter, eftersom att Anna ändå va där. Efter dt kom mormor i pyjamas (?) och hämtade mig. Vi åkte till Shell och några killar ragga på mig igen. -.-

Jag var och hälsade på min gudmor igår. Hon har fått en liten bebis för två veckor sen. SÅ JÄVLA SÖT! En liten tjej med världens minsta händer, skit mycket hår och ett jätte rött ansikte. Aw ! Hennes stora syster heter Ia och ska fylla tre. Värst gulliga dom va. :)

Nej, nu ska jag prata lite mer på msn, sen ska jag nog sova. Bloggar när jag har lust. Puss!

- Tre tutten !


Sötnosar som skrivit sin åsikt

Bara följ instruktionerna

Du heter väl nåt, eller hur?
Kryssa i rutan

Mail ?

Har du en blogg?

Skriv din åsikt, babe

RSS 2.0