Söndag

Tjoho !

Vet inte riktigt vad jag ska skriva, kände bara för en uppdatering. Har spelat Sims 2 en stor del av dagen. Dt var så länge sen, så jag tyckte att dt var dags att spela lite. Jag har också tänkt lite. När jag inte längre är intresserad av The Sims 2, så kan jg bara sälja allihopa. Jag har ju typ alla spelen (utom jul-spelen och dt nyaste), så jag kan tjäna mycket pengar på dt. Men jag kommer nog inte tröttna ännu. Jag ska köpa dt nyaste spelet, The Sims 2 Tonårsprylar - Prylpaket, nu så snart jag kan. Och sen till våren kommer The Sims 2 Intressen, och dt spelet vill jag inte heller missa.

:O Nu fick jag sms.. Ganska säker på vem dt är ifrån. Gustav chansar jag på. Ska gå och kolla.. Japp, jag hade rätt. Jag kanske ska ta och förklara hela situationen? Såhär är dt:
Pauline och Gustav har gillat varandra i ett år. Dom går i samma skola, sms:ar och pratar på msn. Dom Har inte vågat kolla på varandra i skolan, ännu mindre pratat, och dom har inte heller vågat ta steget att prata i telefon. Pauline är en bra kompis till mig kanske jag ska säga också. Ialla fall, Pauline gav mig Gustavs msn för att jag skulle få prata med honom om dom två. Så nu när jag börjat prata med Gustav så har jag fått reda på att han inte alls är som Pauline beskrivit honom som. Gustav är inte alls blyg. Jag menar, är man blyg så frågar man väl inte en nästan okänd människa hur många den har haft sex med? Dt är vad han gör. Och dt är mer än så. Pauline vet dock ingenting om allting han sagt till mig, han har tydligen inte berättat. Jag har sagt till Pauline att jag och Gustav pratat mycket om dom två, men dt har inte Gustav berättat. Han har nästan inte sagt någonting alls till Pauline om våra samtal. Så nyss fick jag höra av en person att Pauline snackat skit om mig. Typ att jag försöker ta Gustav ifrån henne och så. Men, dt Pauline inte vet är att dt var JAG som fick Gustav och Pauline att börja prata med varandra i telefon. Gustav har alltså inte berättat dt. Tack så jävla mycket Gustav.
Så.. Mitt 'jobb' är alltså klart. Resultatet? Tja, Pauline och Gustav är tillsammans tack vare mig, men jag har inte kvar någon av dom som min kompis. Lyckat eller inte, avgör själv.

Igår va Bellan och Lollo här. Sada kunde inte komma, för hon var hos sina kusiner. Sandra och Sabina hade glidit i stan hela dagen så dom orkade inte. Men dt gjorde ingenting för vi tre hade jätte roligt ialla fall. Vi spelade Sverige-spelet (yes, vi är genier), åt popcorn och drack cola. Då och då gick vi ut också. Tack för en kul kväll, tjejer! :)

Dt var allt från mig, nu ska jag duscha och sedan poppa popcornisar. Over and out!

- Susanna.


Sötnosar som skrivit sin åsikt
Postat av: Sarah

Aaah sims! Va ett tag sen jag spelade. Ska önska mig i present :) Så jag blir lite uppdaterad

2007-11-27 @ 15:19:43
URL: http://sajjo.blogg.se

Bara följ instruktionerna

Du heter väl nåt, eller hur?
Kryssa i rutan

Mail ?

Har du en blogg?

Skriv din åsikt, babe

RSS 2.0