Torsdag

Eftersom att jag inte har någonting att göra just nu, så tänkte jag skriva lite blogg.

Jag är ju, som ni alla kanske vet, i Finland nu. Praoar hos Jonnes mamma, vilket är superduper roligt. Hon är riktigt rolig, och dt är Marita också. Marita är en anställd där. Jaa.. En som har jobbat där länge, men som jag inte hade träffat, är Helena. Så hon kom idag. Först gjorde hon ett väldigt dåligt intryck på mig. Hon pratade inte alls mycket och verkade helt ointresserad av både mig och Tanja. Men när dt sen kom kunder så var hon ju tvungen att vara trevlig mot dom, och då lättade hon på trycket och var trevlig mot oss också. För övrigt så kan jag ju säga att jag ÄLSKAR att jobba där. Okej, jag får kanske inte ta betalt och så, men dt finns en massa andra saker att göra. Idag så plockade jag undan en massa kläder. Äsch, dt är så svårt att förklara, så jag tänker inte ens försöka. xD

På väg hit så stötte någon på mig. Usch! Så här var dt: Jag och Anniina stod i rökrummet. Ett gäng killar (25år typ), kom in. Dom ställde sig ganska nära oss, vilket var förståndigt eftersom att rummet var ganska litet. Jag stod med ryggen mot killarna, medans Anniina satt ner vid fönstret. När vi skulle lämna rummet grabbade någon av killarna min rumpa och sa "Heey .." Jag stannade inte, men vände mig om snabbt. När jag och Anniina kommit ut garvade vi båda två. Jävla äckel kille, han kan gå och ta någon annan i röven! x)

Jaha jaha, nu har jag nyss hört att Erik kört min moppe. JÄVLA FITTUNGE! Yeah right att han kommer få dt jag tänkte köpa honom. No fucking way! Tur att Anneli sa att hon sett Erik och Tobbe (men dt var Jonte), åka moppe här om dagen. Vilken jävla fettbomb Erik är som gör så. Och så tror han att inte jag får reda på saker. Yeah right. Piss in hell, Erik !

Vad ska jag berätta nu då ? Tjaa .. Efter den här veckan är dt SEX VECKOR kvar till julen. OMFG !!!! Där kan man ju snacka om att tiden verkligen har gått fort. Och så kommer paniken och stressen. Vad ska jag köpa till alliphopa? Vilka kommer ens? Och hur ska jag veta hur långt mina pengar måste räcka? Jadu, dt är mycket som ska tänkas på.

Nej, nu ska jag göra någonting annat än skriva. Om 50 minuter kommer mormor hem, vilket betyder att vi måste åka och handla. Jag måste ha lunch till imorgon. TACK PAPPA, som gav mig pengar till mat. Slipper betala själv ju (a)

- Sussu .

Sötnosar som skrivit sin åsikt
Postat av: Sarah

Haha jag kommer inte skriva! Du verkar ha det superkul där i Finland!

2007-11-08 @ 18:21:12
URL: http://sajjo.blogg.se
Postat av: Helena

Tack för din snälla kommentar.Kul att du gillat bloggen, det gör mig glad. Tyvärr har jag bestämt mig för att sluta. Kram Helena

2007-11-09 @ 10:39:55
URL: http://www.beverlyhills.blogg.se

Bara följ instruktionerna

Du heter väl nåt, eller hur?
Kryssa i rutan

Mail ?

Har du en blogg?

Skriv din åsikt, babe

RSS 2.0