Torsdag

Blä, helt nyvaken. Jag fattar inte hur jag kan sova så här länge. Helt sjukt ! Speciellt när jag vet att jag måste packa, måste handla, måste umgås. Fy på mig själv.

Jao, idag ska jag alltså packa. Åker ju imorgon. *överlycklig* Men dt va tråkigt att sluta jobba igår. Jag ville ju fortsättaaaaa :(  Men men, får välla fråga om sommarjobb dära. Jag tjänade faktiskt pengar på att praoa där. Hela 100euro fick man. *stooooolt* Så för dom pengarna får jag hitta på nåt skoj med, men jag vet ialla fall säkert att dom ska gå till två överraskningar. En till Erik och en till Sada. + att Erik ska få sin jävla Tupla han tjatar om så mycket.

Igår fick jag en kusin. En liten tjej ploppade ut ur magen. Ska hälsa på henne idag. Min morbror fick alltså barn med Aibe. Skojigt! Men dt va inte dt ända barmet som kom igår. Marita, en som jag fick jobba med, hennes barn fick också en liten flicka. Så nu ligger Aibe och Anniina, Maritas barn, på samma sjukhus.

Idag måste jag även hinna med att umgås med släkten. Samuel, Anna och Jonne är ett stort måste. Mormor vet jag att jag kommer umgås med, för dt är ju henne jag bor hos. Jag kommer hinna umgås med min morbror och mina nu TRE kusiner. Ja, plus Samuel så dt blir väl fyra kusiner. Värsta värsta..

Så imorgon väntar den långa resan. UUUUH !! Jag vill inte va på en båt helt själv en hel dag. Och mamma är orolig. Jag får inte ta emot nåt som nån bjuder, inte röka, osv osv. Like, hallå ?! Jag är väl inte så dum som tar emot vad som helst från vem som helst. Och röka ? Jag röker endast när jag festar, på så sätt kan jag vara ganska säker på att inte bli beroende, jag har ju inte blivit dt än så.. Jaja, ska kolla om dt nya spelet "The Sims 2 - Tånårsliv" , kommit ur ännu. Älskar dom spelen. Jag har allihopa utom två stycken. Sen när jag tröttnar på dom, så kommer jag kunna tjäna kanske ett par laxar på att sälja dom. Smart smart!

Jag hade typ världens konstigaste dröm inatt. Min familj och Christas familj hade varit på något bröllop. Och fyfan va vi va snygga!!!! Typ.. Fina balklänningar, hårupsättningar, smink, smycken. YOU NAME IT!! Men vi hade inte fått några bilder därifrån, för dom hade Christa och dom. Och bara för att vi inte fick några bilder, så sa mamma och pappa åt mig och Erik att dra till skolan. I skolan va dt någon 'rosa bandet' sak, så alla skolvärdar hade på sig rosa kläder. Jag satt och åt med Sada, Pullan och Fagerlund uppe i matsalen. Så sa Pullan typ "Niklas är skolvärd, och han spanar in dig skitmycket" Och då märkte jag att jag hade på mig värsta horiga kläderna. Jag ba "Men jag har inte valt dom här kläderna" Då börja dom andra garva åt mig och sa typ "Gå och sätt dig hos Janglövarna" Så jag gjorde dt, men dät satt också Annelie. Sen kom Niklas och satte sig brevid Annelie, så jag typ knöglade ihop min servett och skulle kasta på Annelie men servetten kom på Niklas. Så jag kollade på Niklas och märkte att han va skittjock och hade brunt äckligt skägg. Sen vaknade jag. HELT WIERD!! Jag vill inte drömma om Niklas, han är äcklig.

Nej, nu ska jag nog tvätta fejjan och sånt där. Måste laga mat också samtidigt som jag lyssnar på The Voice på tv. Mormors högtalare på datan är ju paj, så vid datan är dt helt tyst. Märkte nyss också att min nagel har en stor soricka i sig. Alltså mitt i nageln. Men alltså dt är inte sådär päckel så att man ser ner i huden, dt är bara en grop typ. Uschhhhh! Anyways, I'm gone!

- Tre tutten !

Sötnosar som skrivit sin åsikt
Postat av: Sabina

Tycker du får kommentera lite ju! alltid kul och läsa!

Sjukt kul att du gillar min blogg!
kjamis!

2007-11-15 @ 15:34:58
URL: http://sabinadurebrandt.blogg.se

Bara följ instruktionerna

Du heter väl nåt, eller hur?
Kryssa i rutan

Mail ?

Har du en blogg?

Skriv din åsikt, babe

RSS 2.0