Filmkväll & redovisning .

Nu har inte jag bloggat på ett tag igen. Jag har helt enkelt inte haft lust. Men jag har ändå läst allas bloggar. :)

Jag kom ganska precis hem. Jag och Pullan var i Ösmo och köpte lite godis till ikväll. Jag och flickorna + Lollos grek, ska ha filmkväll. Mysigt ! Jag ska tända ljus, städa och allt sådant. Jag tror att dom kommer runt 7 - 8. Dt ska bli extra spännande nu ikväll, för jag har ju aldrig träffat Lollos kille. Han verkar snäll, men liksom .. Han är 18 !? Jaja, är Lollo glad är jag glad. :)

Som ni kanske vet så har ju jag en bilddagbok, så jag brukar inte lägga upp bilder här i min vanliga blogg. Men dt ska göras ett undantag idag. Jag tänker ladda upp en bild på mig och Sada. :)

Juste, denna vecka i skolan så har vi haft matte-prov och så har jag haft både utvecklingssamtal och redovisning. Matteprovet gick väldigt bra, så jag räknar med ialla fall ett VG. Ett MVG kan man ju aldrig klaga på heller. Utvecklingssamtal gick väl bra dt också. Vi pratade om varje ämne för sig och sedan pratade vi lite om vad jag tyckte om klassen och så. Redovisningen gjorde jag som tur var inte själv. Jag och Simon läste den tillsammans. Jag var inte alls så intresserad av att bestämma så mycket, så jag lät Simon bestämma vad vi skulle läsa om. Dt vart en artikel om tjurfäktning. Jaja, bra gick dt ialla fall. Jag fick ett VG och Simon låg mellan VG och MVG. Dt var ganska skönt att jobba med Simon egentligen. Han är ju liksom så bra på en massa saker, så han.. Hm, hur ska man uttrycka dt ? Han typ lyfte upp mitt tal. Kan man säga så ? Ialla fall, liksom.. Dt jag pratade om lät mycket bättre för att just Simon hade pratat om samma ämne precis innan. :)

Nej, nu ska jag fortsätta äta godis (ja, klart jag köpte till mig själv också xD) och sedan ska jag nog städa och så. Jag kanske slänger in ett inlägg inatt, dt beror helt på om jag på humör eller inte.

- Susoliin.



PS. En blogg som verkligen är värd att läsa är Sarah's. http://sajjo.blogg.se . Läs den :) DS.

Sötnosar som skrivit sin åsikt
Postat av: Sarah

Japp, Simon är ju bra på sånt..
Naaw va du e sööt!

2007-10-13 @ 10:08:15
URL: http://sajjo.blogg.se

Bara följ instruktionerna

Du heter väl nåt, eller hur?
Kryssa i rutan

Mail ?

Har du en blogg?

Skriv din åsikt, babe

RSS 2.0