Idag är dt Tisdag :)

Nu har inte jag uppdaterat på ett litet tag för jag ville att inlägget om John Hron skulle vara överst länge. Jag ville vara helt säker på att många personer läste den. Men nu ska jag skriva ett vanligt inlägg.

Pratade nyss med Sada. Hon sa att pappa kunde beställa delarna till hennes moppe, och att pappa sen skulle få pengar. Så nu ska Sada äntligen få tillbaka sin älskade moppe som stått hemma oss ganska länge nu. Eller ja, pappa måste ju laga den först.

Medans jag och Sada pratade så kollade vi båda på Rosa Bandet Galan. Måns Zellmerlöw (eller hur han nu stavar sitt efternamn), han är en stooooooor bög. Usch! Fast ikväll så var han tydligen någon typ av punkare, dt var bara sminket som fattades. Men jag och Sada pratade också om dt där med cancer. Tänk om tex Bellans mamma skulle dö utav dt. Tänk vad hemskt dt skulle vara då. Bellan skulle ju förändras helt.. Usch, tanken är bara för hemsk.

Innan Sada ringde till mig sa dom RB-galan att rethosta kunde vara ett tecken på cancer. Vet ni hur rädd jag blev då ?! Jag har haft rethosta någon månad nu och när dom sa att dt kunde vara cancer.. Usch, jag svimmade nästan. Alltså, tänk dig själv att få cancer när du är 15 år och har hela livet framför dig! Jag är så rädd nu.. Jag hade ingen aning om att rethosta kunde vara ett symptom för cancer. Uuuh !! Jag tror inte att jag har cancer, men för att vara säker ska jag gå till en läkare om tre veckor.

På tal om ingenting alls här så har vi släktträff just nu. Eller, inte bokstavligen dårå. Men Benny från Avesta är här och Jocke från Järna är här. Kusiner båda två. Kul är dt ialla fall. Fast jag undrar ju hur Jocke ska överleva ända till Torsdagen. Liksom, han är ju 17 och Erik 14. Eriks kompisar är antingen 13, 14 eller 15. Och de flesta är små fjortisar som skriker så fort någon rör dom. Jocke sa till mig själv att han inte ville hänga runt med Eriks små polare.. Aja, få se hur dt blir med den saken.

Jag har för övrigt faktiskt varit jätteduktig idag och igår. Igår städade jag hela nedervåningen. Jag la ut våra nya mattor och städade rent alla skåpen. Idag städade jag mitt egna rum. Jag dammade och mörblerade om alla mina prydnader. Jag planterade även om alla mina blommor. Så nu har jag fina krukor och fäscha blommor i mitt rum. Ibland är dt allt som krävs för att man ska bli glad i sitt egna rum igen. :)

Jag har sms:at en hel del med Gustav de senaste dagarna. Jag har absolut ingenting emot dt, dt kan jag lova. Men vi pratar om en hel del saker och är väldigt öppna för varandra. Kanske för öppna.. Jaja, dt kan vara en bra sak, eller en dålig sak. För min och Gustavs skull, så hoppas jag att dt är en bra sak.

Nej, nu ska jag ta min FRIDA (yes, fick en ny idag) och sätta igång att läsa den. Lägga mig i min säng, dt ska jag också göra. Imorgon när mormor och moster kommer, så vill jag ju vara utvilad. Vi ses !

- Sussu .

Sötnosar som skrivit sin åsikt
Postat av: Sarah

Usch, fast jag tror verkligen inte att DU har cancer! Kul att läsa om din vardag igen :)

2007-11-01 @ 15:13:46
URL: http://sajjo.blogg.se

Bara följ instruktionerna

Du heter väl nåt, eller hur?
Kryssa i rutan

Mail ?

Har du en blogg?

Skriv din åsikt, babe

RSS 2.0