Jag är lycklig !

Yoho !

Skolan har flytit på som vanligt. Ja, ialla fall nästan som vanligt.
Virusrumpan har fått värsta dampet och skrivit en lapp till Sabina. Helt sjuk människa ! Men dt är ialla fall löst nu. Än så länge ialla fall.. För övrigt så fick jag idag typ MVG för att jag gjorde en liten redovisning idag. Alltså, jag måste hört fel. På halklassen så var vi en liten grupp. Jag, Maja, Didi, Jytte och Bönan läste upp lite fakta om någonting inom musik. Dom andra hade förberett sig väldigt bra. Stödord och musik var vad dom hade att erbjuda. Dom fick VG. Så kommer vi till mig och jag har ju inte alls förberett mig, så jag säger någonting om radiokanalen The Voice. Hon sa att jag fick MVG. Men dt var bara vad jag hörde. Jytte om du läser dt här, vad fick jag för nåt ? :S

Imorgon kanske dt inte blir krök. Fia är typ sjuk och dt är inte säkert att jag får mina pengar. Men vi får se. Blir dt inte dt så får jag väl köpa lite godis och dega här hemma. Dom andra sa att dom skulle till stan. Men om Fetto följer med, så följer inte jag med. Jag HATAR honom !! Han pratar skit om mig med mina kompisar och sen undrar han varför han inte får komma in i mitt hus. Yeah, han får väl fortsätta undra..

Juste, jag är så himmla trött på singellivet nu. Jag tycker inte alls om att inte ha någon pojkvän. Just nu så är väl alla i vårat lilla 'kompisgäng' singlar. Till och med Pullan har gjort slut med Isak, efter nästan 1,5 års förhållande. Men Fagerlund har typ träffat någon Kenta eller nåt. Jaja, dom flesta är singlar. Någon gång SKA vi ut och ragga, jag lovar. xD

Nej, snart ska jag duscha. Sen ska jag hoppas på att jag somnar lika sent som igår. Jag somnade nämnligen runt nio igår. HAHAH !  *stolt* xD

- Susoliin.

PS. Spana in min bilddagbok, den är het ! http://ohsussu.bilddagboken.se DS.

Sötnosar som skrivit sin åsikt
Postat av: JYTTE

Joo du fick Mvg ;) Pluggis-Sussu :D

2007-10-22 @ 18:05:14
URL: http://jytte.blogg.se

Bara följ instruktionerna

Du heter väl nåt, eller hur?
Kryssa i rutan

Mail ?

Har du en blogg?

Skriv din åsikt, babe

RSS 2.0