Jävla virus :S

Jag kom precis hem nu. Har varit hos Pullan och sett på film med Sada, Fagerlund, Robin och självklart Pullan. Yes, Bellan har fått ett nytt smeknamn. :)  Ialla fall. Vi såg på Linas kvällsbok först. Den var väl okej, man förstår ju liksom handlingen i förväg. Liksom en gammal klyscha, eller hur man nu säger dt där. Typ, en tjej träffar en kille, blir tillsammans med honom fast hon egentligen gillar en annan kille. Hon blir osams med killen hon gillar, gör slut med killen hon är tillsammans med, blir sams med killen hon gillar och så blir dom tillsammans. Japp, där fick ni värsta sammanfattningen av Linas kvällsbok. xD

Efter den filmen gick Fagerlund och Robin hem. Så dt var bara jag, Sada och Pullan kvar. Pullan hade hyrt en annan film också, en film som heter "Turists". Den rekommenderar jag nog inte alla att se. Ialla fall inte som känsliga personerna. Dom styckar nämnligen 85% av filmens karaktärer. Så, då vet ni dt. xD

Men sen var dt hög tid för mig och Sada att glida hem på min kära moppe. Så dt var bara att sätta sig och sjussa hem Sada, för att sedan åka hem till mig. Och nu sitter jag här. Jag har lite läsk och lite godis, så jag är ganska nöjd med tillvaron just nu. :)

Vi beställde resan idag. HÄRLIGT ! Familjen Tulinen åker alltså den 12:e Januari till Los Gigantes som ligger i Teneriffa. Resan är 8 dagar lång, så vi kommer hem den 20:e. Jag kommer inte riktigt ihåg namnet på hotellet vi ska bo på, men dt göre samma. Iväg ska vi ialla fall och dt är jag jätteglad för. :D  Btw, jag lär ju räkna dagarna. (a)

Usch, våran kattunge piper så himmla mycket just nu. Chimay (kattmamman), är nere någonstans och kattungen bara jamar och jamar. Jag har försökt att gå dit och klappa den lite, men dt hjälper inte ett dugg. Aja, jag får väl bara sitta här och tycka synd om den istället.. :/

Snart åker jag till Finland föresten. :)  Jag ska nämnligen praoa där. Jag är inte riktigt säker på vart någonstans ännu, men någonstans i närheten av Laitila ialla fall. xD  Så ungefär runt den 3:e November så ska jag dra iväg på en 2 veckor lång 'semester'. :)

Vet ni vad som hände idag i skolan? :O  Jag lovar, Virusrumpan har fan ett riktigt virus i sig alltså. Såhär var dt:
Virusrumpan stod och höll i en pet-flaska när Sandra gick och sa "Snälla, kan inte du gå fram till Robin och slå honom med din flaska?" Virusrumpan hade svarat nåt i stil med "Neeej, jag vågar inte.." Sandra hade ba "Jo, kom igen. Klart du vågar!" Virusrumpan ba "Nej, men jag kan ju slå dig istället" Så tog hon sin flaska och slog den hårt i Sandras mage. Då vart Sandra skitsur och nästan skrek ba "Vafan håller du på med ?!" Och så smällde hon till Virusrumpan. En riktig bitch-slap gav hon henne. HAHA ! xD  Man får ju vad man förtjänar, och viruset förtjänade VERKLIGEN dt där.

Nej, nu ska jag kolla min pea och bilddagbok, sedan ska jag nog se lite på teve innan jag förmodligen somnar som en stock. xD

- S.


Sötnosar som skrivit sin åsikt
Postat av: Sarah

Linas kvällsbok var precis sådär! xD
Kul med resan!
Usch fyfan för henne (virus) Blä hon är så äcklig!

2007-10-06 @ 09:06:13
URL: http://sajjo.blogg.se

Bara följ instruktionerna

Du heter väl nåt, eller hur?
Kryssa i rutan

Mail ?

Har du en blogg?

Skriv din åsikt, babe

RSS 2.0