Lördag.

Tjuhu ! :D

Gosh, vad jag älskar mitt liv just nu. Allting är liksom helt perfekt. Jag har kompisar, familj, ett bra liv. Ja, allt man egentligen kan tänka sig. Nästan ;)  Men ja.. Jag vet inte, jag är bara så himmla överlycklig just nu. :D


Jag sa hejdå till flickorna för ungefära en timme sedan. Sandra, Sabina, Sada, Pullan, Lollo och Fagerlund var hära. Jätte skoj !! Vi ringde till en Robin, kollade på Exorcisten (stavning?) och så körde vi anden i glaset. xD  Onyttiga var vi också, för vi hade chips, popcorn och massvis med läsk. + att Pullan och Lollo hade med sig en kladdkaka som dom andra smaskade på. Jag tycker ju inte om kladdkaka så.. ;) Men ialla fall så var kvällen jätte rolig. Vi garvade skitmycket och skämtade hela tiden. Lollo blev totalt kär i Bejbi och Sabina i min kattunge. xD  Sada är faktiskt också kär i kattungen, men ialla fall. ;)  Vi kom också allihop överrens om att vi någon gång snart ska köra leken 'jag-har-aldrig' med Vodka. Fagerlund ba "jag kommer ju vinna direkt, för jag kommer ju inte behöva dricka ett piss". Yeah, stackars Fagerlund då. xD

Jag har sms:at en del med Gustav ikväll också. Han är ju jättetrevlig. Pauline är en lycklig prick som har honom på G. ;D  Han förstår jätte bra och så frågar han verkligen på riktigt hur man mår. Han verkar verkligen bry sig och vara intresserad av dt man säger. Dt är nog dt som alltid fattas i alla killar. Okej, dom ser bra ut och är snälla, men sen då? Dom bryr sig mer om sig själva. Gustav verkar vara deras direkta motsats. Men.. Gustav ser faktiskt jättebra ut, man drunkar i hans ögon. :)

Nej, nu ska jag äta min choklad och dricka lite läsk medans jag pratar med lite folk på msn. :)

- S.

Sötnosar som skrivit sin åsikt
Postat av: Sarah

Låter supekul :)

2007-10-07 @ 10:19:34
URL: http://sajjo.blogg.se
Postat av: threes`

ahh visst är den fin :)
www.topshop.com :) Ritkigt heta kläder :)

2007-10-08 @ 23:13:31
URL: http://ainariel.blogg.se
Postat av: Helena

Hoppas att du har haft en mysig kväll! Natti, natti!

2007-10-09 @ 00:17:51
URL: http://www.beverlyhills.blogg.se

Bara följ instruktionerna

Du heter väl nåt, eller hur?
Kryssa i rutan

Mail ?

Har du en blogg?

Skriv din åsikt, babe

RSS 2.0