Lycka :)

Hej och tjolahopp. :)

Idag känner jag mig sådär extra glad utan att riktigt veta varför. Fast jag vart faktiskt lite arg där nere när jag gjorde iordning lite att äta och samtidigt berättade för mamma om en sak i skolan. Ialla fall.. :)

Jag har tänkt jätte mycket på olika minnen jag har. Flest minnen har jag ju utan tvekan med Christa, jag har ju liksom kännt henne sen vaggan. Även om hon och jag är olika som natt och dag, så kommer hon och jag alltid att vara lika bra kompisar hela livet ut.

Sen har jag ju såklart jätte många och superfina minnen med Sada. Hon och jag blev fulla tsm första gången. Vi har firat nyår tillsammans. Hon följde med mig in till sjukan. Gosh ! Dt finns så mycket. :)

Såklart så har jag minnen med Bellan och dom andra också. :D

Jag har ju några roliga minnen med Mikkis också. Vi var ju hemma hos C och söp. HAHA ! Där kan man snacka om att man verkligen lärde känna en på insidan. Men resten vill jag inte nämna, för jag och Mikkis har faktiskt bestämmt att dt ska inte vi komma ihåg. Fast båda gör dt ändå. xD

Jaa.. Familjen har jag otroligt fina minnen med också. Jag älskar min familj ! <3

Idag skulle vi ju ha beställt den där utlandsresan, men icke. Pappa kom hem vid sex och då slängde han och mamma i sig maten för att sen springa iväg till Eriks föräldrarmöte. Så typiskt liksom. Men men, imorgon är ju en ny dag. :)

Påtal om imorgon. Jag får faktiskt min veckopeng då ialla fall. Alltså så får jag mina 150kr + Eriks 80kr som han är skyldig mig. Jag ska bli rik. xD Jätte många har sagt till mig typ "Jag skulle aldrig kunna kräva mitt syskon på pengar." Men hallå ?! Om din syster/bror hade tagit en helt ny bussremsa, fast du hade behövt den själv, sen lämnat tillbaka den när den var slut, vafan skulle du då göra ? Klart att man tar betalt för dt. Jag kommer ju dessutom bara att få 80kr, vilket är 15kr mindre än vad en ny remsa kostar. Erik har tur som har mig som en syster. :)

Nu har nyttigheterna kommit igång. Hela familjen Tulinen (okej, troligen inte Erik), har börjat äta nyttigt. Vi ska hårdträna inför resan som kommer att äga rum i Januari. Ingenting är omöjligt och till och med jag kan få en fin kropp som jag trivs med. Mamma och pappa äter så nyttigt dom kan, och jag försöker äta nyttigt jag också. Men jag tränar ju också, och dt gör inte mamma och pappa, så pilutta dom va. *stolt*

Nej, nu är klockan snart tio och jag är skittrött. Erik ligger redan och sover och mamma läser. Dt är bara pappa och jag upp nu, men han kollar på teve. Heroes tror jag visas på fyran nu. Jag förstår mig inte riktigt på den serien, men den verkar ju ganska bra, ialla fall om man skulle vara lite insatt i den. :)

Ialla fall, nu ska jag kolla mina favoritbloggar och sen ska jag sova. Men först ska jag pussa kattungen godnatt. :)

- S.


Sötnosar som skrivit sin åsikt

Bara följ instruktionerna

Du heter väl nåt, eller hur?
Kryssa i rutan

Mail ?

Har du en blogg?

Skriv din åsikt, babe

RSS 2.0