Mjauuuuuu !

Idag har jag saker att skriva om, men först måste jag tacka en person. Och den är personen är ingen mindre än Jytte. :)  Hon stylade om min blogg igår och jag vart supernöjd. Inspirationen fick jag från Sajjos blogg, för den är så himmlans fin, så jag frågade Jytte om hon kunde hjälpa mig också. Tack Jytte ! <3

Nyss kom jag hem. Jag har varit ute med Pullan och Sada. :)  Vi åkte till IKEA. Haha, dt var jätte roligt. :)  Alla tre köpte ljus och sånt. Sen gick vi och handlade godis och åt på Donken. När vi sen åkte tillbaka till Tumba så satt dt två blattar på bussen. När dom skulle gå av började en av dom sjunga för mig. Han ba: Nanananna, mjauuuuu, nananana !!  HAHAHAHA !! Jag typ bara satt där och fick inte fram ett ord och ba: Öhm .. Så Sada typ stirrade på dom och så skickade en av dom en slängpuss till henne. Sada ba skicka tillbaka och så utanför fönstret glor den där ena blatten på mig asmycket. Jag kollade typ tillbaka men Sada började vinka helt hysteriskt, (eller som Bellan sa: desperat). Och så hela vägen vi såg dom, så slängde dom slängpussar och vinkade och glodde som fan. HAHA ! Tillbaka till Skärholmen vi ska, för jag vill också hålla på och göra sånt. x'D

Idag i skolan fick vi våra omdömmen. Jag är ganska missnöjd, men engelskan kan inte bli bättre. DT är nåt jag är stolt över ialla fall. :D

Nej, nu ska här ätas godis. Och så ska jag prata med Gustav. :)

- S.

Sötnosar som skrivit sin åsikt

Bara följ instruktionerna

Du heter väl nåt, eller hur?
Kryssa i rutan

Mail ?

Har du en blogg?

Skriv din åsikt, babe

RSS 2.0