Söndag

Tjoho !

Jag lovade Sajjo ett inlägg ikväll, så dt är väl bara att börja skriva nu då. :)


Jag var hos Christa idag. När jag kom dit märkte jag att även Sajjo var där. Jätteroligt ! :)  Vi spelade kort och Markoolio spelet. Och så åt vi pannkakor. Och Sajjo lärde mig och Christa allt om Nitrifikation och Denitrifikation. Krångliga ord ! Ialla fall, dt sitter som berget nu. Hoppas jag. Jag har ju prov på dt nu i veckan. :O

När jag kom hem därifrån hann jag inte göra så mycket innan vi skulle äta här hemma. Mamma hade varit supersnäll och lagat min favoriträtt till oss idag. LAX ! <3  Och idag vart dt en liten specialare. Inbakad lax. Laxen låg liksom inlindad i någon deg, och i degen på laxen fanns också spenat och morötter. Till dt serverades också potatis och Hollandiesås. MUMMA ! Tack mamma :) <3

Efter maten så la jag mig i sängen för att se på teve. Top Modell Stockholm visades. Jag tycker inte att den svenska varianten av dt programmet är alls lika bra som den amerikanska med Tyra Banks i ledarrollen. Men jag såg på dt ialla fall. Dock orkade inte jag se klart, så jag satte mig vid datan istället. Såg att Gustav var inne, så jag började prata med honom. Fick en bild på honom också, få se om jag kanske slänger upp den här i bloggen. Jag uppmuntrade honom till att skaffa Pea också. Klart han skaffade dt. Men han är ju inte så inlärd där, men dt kommer nog. Jag kommer ihåg att jag inte heller var någon vinnare på Pea i början. Men han heter ialla fall "Gustav1992" Spana in honom, han är bara för snäll ! :)

För övrigt så har jag ingen aning om vad jag ska ha på mig imorgon till skolan. Jag vill ha min klänning, men jag vill samtidigt ha mina raggsockor. Så jag funderar på om man verkligen kan kombinera dom två, men jag är så osäker. Liksom, en brun/svart klänning, svarta strumpbyxor och gråa raggsockor ? Njää .. Men så kanske man skulle kunna ha en grå klänning, svarta strumpbyxor, svart/grå kofta och grå raggisar ? Hm.. Skulle kunna funka. Aja, har jag inte klänningen så har jag mjukisbyxor och raggsockorna till dom. ;)

Nej, nu är klockan typ tio så jag ska nog dra mig tillbaka. Jag vill se utvilad ut imorgon + att jag är ganska trött, trots att jag vaknade runt elva idag. Godnatt !

- Susoliin.

 Gustav :)

Sötnosar som skrivit sin åsikt
Postat av: Sarah

Mega kul hade vi den söndagen

2007-10-16 @ 12:35:20
URL: http://sajjo.blogg.se
Postat av: Alex

Fjortisar, blattar, östermalmssnobbar, lantisar, latinos, svennar och bögar...en massa människotyper. Men vad kännetecknar dessa grupper egentligen? Och i vilken passar du in? Välkommen att tycka till och att diskutera mera!

2007-10-18 @ 19:50:27
URL: http://metrobloggen.se/diskuteramera

Bara följ instruktionerna

Du heter väl nåt, eller hur?
Kryssa i rutan

Mail ?

Har du en blogg?

Skriv din åsikt, babe

RSS 2.0