Tisdag

Kom nyss hem från skolan. Den är typ likadan som den alltid varit. Men idag var dt kanske lite extra soft, för vi hade ingen slöjd. Kenta var inte i skolan, så vi hade ett hål mitt på dan som va typ 2½ timma långt. :)

Såg Emelies kommentar, och Jytte frågade i skolan idag om jag va tsm med Chippen igen. GOSH ! Mitt liv vafan :@  Närå, men fråga på msn så förklarar jag. :)

Sada tog min moppe hem till sig idag. Den stackarn har inte fått köra moppe på ett tag, så hon fick köra hem den när hon ändå skulle hem (ont i magen, mensvärk säkert xD). Hon ska nog komma hit med den snart, och då ska jag måla medans hon och jag förhör varandra på SO:n. Vi har ju faktiskt prov imorgon :O  Usch.. Första världskriget. Sussu hates it ! Men Bellan tycker om dt. Haha, för hon älskar första och andra världskrigen. xD

Min superstörda fittlillebror vid namn Erik, gör sig inte så jävla poppis hos mig eller mina kompisar nuförtiden. Han går runt till varenda bimbo på skolan och kramar dom och håller på hela tiden. Okej, kramas får man ju men med rätt person föfan !!! Dt är ju typ noway att jag skulle gå fram till dom bimbosarna och krama dom. Men Erik gör som han vill. Han tror han är cool i skolan, och så fortsätter han tro dt när han kommer hem. USCH, vad jag hatar Erik när han håller på sådär. Han är ingen äkta lillebror, dt kan jag verkligen lova er. Liksom.. Han kommer ENDAST fram till mig i skolan om han vill ha pengar. Hemma är han som en korkad jävla fitta (ursäkta språket), och han tror att jag är nån jävla problemlösare. Så fort han har ett problem kommer han till mig. Nej, inte för att prata av sig eller nåt, utan be mig lösa hans äckliga problem. Jag fattar inte, jag kan ju aldrig gå till honom när jag har ett problem. Han bryr sig inte om mig. Han är helt enkelt en STOR, EGOISTISK, SKITUNGE !!

Nu ska jag kolla lite på pea. Gjorde en bild på mig och Sada igår och la upp den. Haha xD !! Puss pårej!

- S.

Sötnosar som skrivit sin åsikt
Postat av: Christa

Hahah mehh så hämsk är han väl endå inte ;P Eller jo föresten mot dig ;P

2007-10-02 @ 17:56:19
Postat av: Sarah

Haha! Mötte Sada på väg hem och så skulle jag vinka men upptäckte att det va ju inte Sussu som satt på moppen, haha så jag vinkade inte xD

2007-10-02 @ 20:36:17
URL: http://sajjo.blogg.se
Postat av: Emelie

Haha du skrapar rubriken susanna xD:D

2007-10-03 @ 09:39:50
URL: http://beautifulminds.blogg.se

Bara följ instruktionerna

Du heter väl nåt, eller hur?
Kryssa i rutan

Mail ?

Har du en blogg?

Skriv din åsikt, babe

RSS 2.0