Zzzz .. Zzzz .. Zzzz ..

Jag vill börja inlägget med att säga att jag tycker synd om Christa och Tessie. Dom rammlade idag på moppen och Christa fick åka in på sjukan. Hon fick sy sitt knä, men annars mådde hon bra. Vad jag hört så klarade sig Tessie undan med ett gigantiskt blåmärke, men hennes moppe vart totalt kvaddad. Ialla fall, jag tycker synd om dom.

Just nu har jag egentligen inte så mycket att skriva. Sitter och myser här i mjukiskläder. Luktar på den härliga doften från alla ljus och min rökelse. Underbart !

 Jag har bara varit i skolan och så.. Planerat för i helgen har jag också gjort. Och så har jag såklart messat med Gustav. Han är riktigt fin den där killen. :)

Ja, jag har ju en ovana att döda alla mina väster och sånt, men nu har jag ialla fall fått in en ny blomma i rummet. En fin klätterväxt. Så nu har jag fyra blommor här inne i mitt röda rum. Fast inga av dom är egentligen blommor med blommor på, om ni fattar ? Dt är liksom mer gröna väster typ. Ialla fall, jag börjar bli väldigt nöjd med mitt rum. :)

Juste, nu kom jag på. Vi har ju prao snart och jag ska praoa i Finland. En klädaffär har jag fått plats i. Min mosters fästmans mamma äger en liten butique, så dit ska jag. Dt bästa är nog att jag kommer att få lön, fast att dt egentligen inte ingår. xD  Så jag måste väl ner och fylla i lappen snart.

Matte-prov har vi imorgon. PANIK !! Susanna kan nämnligen inte vad tex "roten ur 144" är. Eller jo, dt är 12. Men alltså typ liknande uppgifter. Och så "Skriv 13 upphöjt till -4, på ett vanligt sätt" HALLÅ ? Ser jag ut som en matematiker eller ? :S

Men imorgon har vi också bild, vilket Susanna ÄLSKAR ! Dagen börjar med bild och dagen slutar med bild. Men imorgon har jag ju också utvecklingsstörtsamtal. Långt ord. x'D  Men äh, dt kommer nog att gå galant.

Nej, nu ska jag ta fram matteboken och öva lite. Sen ska jag sova. Jag har varit nära att somna hela dagen idag. I know, jag är underlig !

- Susoliin.

Sötnosar som skrivit sin åsikt
Postat av: Sarah

AA synd om dom!
Kikka har så ont nu!

2007-10-10 @ 20:08:22
URL: http://sajjo.blogg.se

Bara följ instruktionerna

Du heter väl nåt, eller hur?
Kryssa i rutan

Mail ?

Har du en blogg?

Skriv din åsikt, babe

RSS 2.0