Bara och endast för Sarah ;D

Okej, Sarah ville inte att jag skulle sluta skriva blogg så bara och endast för hennes skull så skriver jag ett litet inlägg och en uppdatering om mig och mitt liv. :)

Skolan.. Jaa, skolan.. Vad ska man säga? Dt har gått snart två veckor och allting känns ganska okej. Fast dt är SÅ OTROLIGT DÅLIGT att vi har Kebo i mentor, klassråd, engelska OCH svenska. BUUUUUUUU! och så har vi Björn i matte, NO, mentor och klassråd. BUUUUUUU! Och pga att skolan inte har några pengar så har vi inte längre två olika NO-grupper. Nej nej, nu ska min NO-grupp gå igenom samma jävla skitsaker som förra året. FYFAN! Skolan blir fan bara sämre och sämre. Dt ända som egentligen var bra med schemat dt här året var att alla språken äter samtidigt, och att vi har något längre raster. Men BUUUU för skolan och för våran feta rektor !!!

Kompisarna då? Dom är mer toppen än någonsin. Jag och Sada står oerhört nära varandra och är allmänt glada hela tiden. Bellan kommer med sina störtsköna kommentarer lite när och var. Sandra och Sabina fattar mina blickar och ord på pricken, så vi garvar jämt åt samma saker. Fagerlund och Petter är två sköna prickar som kommer med sina dialekter och snackar om Karli här och fisken där. Haha, fyfan.. Jag bara ÄLSKAR mina kompisar. Dom är dom absolut bästa som finns!

Och så kommer vi till dt där om killar och sånt. Typ.. Jag och Maski har inte längre någonting på G, så han och jag är nu mera bara och endast vänner. Anton får inga kommentarer, för han vet själv vart han står. Men så finns dt ju en Boobie som vill få ihop mig med hans kusin. Hans kusin heter Matte och vi har träffats. Han är inte gjord för att köra bil, dt kan jag intyga. xD  Men han är otroligt charmig och han ser väldigt bra ut. Snäll är han också, men uppenbarligen strängt upptagen då han typ aldrig har tid att träffas. Sen har vi ju en Gustav som jag pratar med på msn och telefon. Han och jag har på pricken likadana åsikter om en grej, och han är otroligt omtänksam. Men Pauline gillar honom, och jag tror han gillar henne. Så dt är hands off för min del, men dt gör ingenting. En kompis är han och dt är bra. :)

Aja, dt var dt om boysen. Nu till hemmet. För tillfället så är mamma på Gotland. Hon är där på en sluta-röka-kurs och kommer hem på Fredag. Tillåt mig att säga att JAG SAKNAR HENNE !! Som den enda kvinnliga människa i huset så får jag på mig i stort sett allt ansvar. Tvätt, matlagning, städning, hundar, katter, blommor, you name it. nu när man får på sig allt ansvar så fattar man på riktigt hur mamma känner sig. + att mamma faktiskt hade mer saker att ta hand om. Mig, pappa och Erik också. Och så jobbar ju hon. Usch, stackars mamma. Men jag lovar att från och med nu så ska jag hjälpa mamma mycket mycket mer.

Som en liten tilläggelse så kan jag väl säga att jag just nu är ganska så sjuk. Halsbränna, sprängande huvudvärk och en otroligt rinnig näsa. Men jag dricker vatten och håller mig varm, för nu i helgen ska jag och mina kompisar ut och festa. Och så ska jag fanemig inte vara sjuk.


Varsågod Sarah, hoppas detta dög. ;D

- S.

Sötnosar som skrivit sin åsikt
Postat av: Sarah

DET DÖG MER ÄN MEST! Sluta inte skriva!

2007-09-05 @ 15:47:00
URL: http://sajjo.blogg.se

Bara följ instruktionerna

Du heter väl nåt, eller hur?
Kryssa i rutan

Mail ?

Har du en blogg?

Skriv din åsikt, babe

RSS 2.0