Söndag.

Tänk vad en liten kommentar kan göra. :)  Jag blev värsta glad av att läsa kommentaren som Sarah skrev till mig. Värsta jätte gulligt ju. (a)

Här i familjen så håller vi på att prata om en utlandsresa. Jag hade en dröm för typ två veckor sedan om att hela familjen tog sig ända till Hawaii. Den var verkligen jätte verklig !! Så fort jag vaknade sprang jag ner och berättade drömmen för mamma och pappa. Och ända sen dess har jag alltså varit på hugget. JAG SKA UTOMLANDS ! Jaa, säkerligen inte till Hawaii, men åtminstonde till Gran Canaria eller Teneriffa. :)  Så idag när farmor var hära så började jag prata om resan igen. Enda kruxet är att pappa och Erik inte är så himmla på för att resa. Pappa har liksom varit utomlands nio gånger bara dt här året (!!!), och Erik vill inte åka någonstans för då får inte vi några julklappar. Värsta tönten? Jaja, ialla fall.. Jag och mamma vill mer än gärna åka, och när jag förklarade för farmor hur allting låg till, så ville hon också dra iväg. Mamma kom också med förslaget att hela tjocka släkten för Sveriges sida kunde pallra sig utomlands någonstans. Men dt kanske skulle bli lite för många.. Typ:
Jag, Erik, mamma, pappa, farmor, Tarja, Stefan, Benny, Tove, Jessica, Therese, Morgan, Anne, Micke, Joakim, Jimmy, Sari och Nicklas.
Haha, liksom.. 18 st? xD  + alla djur också. Typ.. 10 hundar? NO WAY! xD Ingen vill väl passa typ tio hundar? xD Jaja.. Men jag ska ialla fall utomlands, sen skiter jag i vilka som hänger med. Jag ska fan ha en semester !!

Angående igår så har jag faktiskt ingen kommentar. Min Lördag blev i stort sätt förstörd, och dt var dt !

Vi har pratat om bankomatkort till mig och Erik också. Jag vet vad ni tycker nu, typ "Men shit, har dom inga egna kort ännu?!" men dt skiter jag i. Mamma och pappa har inte velat ge oss några och så är dt bara. Men nu ska vi ialla fall få dom, och så fort jag får mitt så ska jag nog dra iväg in till stan för extencions (eller hur dt nu stavas). Jytte tipsade om ett jätte bra ställe inne i stan, så dt ska jag prova. Och Jytte är verkligen skitfin i håret, jag märkte ingenting av hennes hårförlägning.

Nej, nu är klockan himmla mycket. Jag vill vara utvilad imorgon, för jag ska nämnligen inte ha något smink på mig. xD  Men mina nya kläder ska jag ialla fall ha :) Så puss pårej <3

- S.

image119
Mmm..Marabou, min stora last i livet! <33
 

Sötnosar som skrivit sin åsikt
Postat av: Sarah

Oh det är så härligt att läsa din blogg!
Skönt men utlandsresa. Och jag har typ precis fått mitt bankkort xD

2007-09-24 @ 07:04:38
URL: http://sajjo.blogg.se
Postat av: Susanna

Naw. (a)

2007-09-24 @ 17:37:50
URL: http://ohsussu.blogg.se

Bara följ instruktionerna

Du heter väl nåt, eller hur?
Kryssa i rutan

Mail ?

Har du en blogg?

Skriv din åsikt, babe

RSS 2.0