Underbart !

Tjolahopp ! :D

En ganska härlig dag idag. Vaknade först runt halv nio när mamma kom in och hälsade på våran
S U U P E R  D U U P E R  S Ö T A  K I T T E N ! <3
Sen somnade jag om till ungefär elva, vilket var en bra tid att stiga upp tyckte jag. Ja, jag får ju tycka så utan att göra så. Självklart låg jag kvar i sängen och såg på Idol-reprisen. Men jag tröttnade efter ett tag, för jag hade redan läst i Sarah's blogg http://sajjo.blogg.se , att Knut hade åkt ut ( haha, värsta rimmet xD ), så jag satte mig vid datan istället. Några roliga var inne, så jag satt här och pratade ett tag. Sen kom pappa upp och sa att han och pappa skulle åka iväg för att köpa några träplankor typ. Fine by me, jag tycker om att ha huset för mig själv. Ja, Erik var ju inte hemma, han hade varit på krök hos Agge igår, så han låg väl där och var bakis som vanligt.

JAG HAR VÄRSTA NYHETEN !!
Vi ska åla uomlands. Dt är bestämt nu. I Januari blir dt. Och dt bästa av allt är att JAG får bestämma vart vi ska. Men dt får högst kosta 22000 :- . Dt blir antingen Thailand eller Kanarieöarna. Nu tänker väl säkert ni ba "Thailand för 22000:- ?" Men dt går, sådeså. För jag har läst att om man bor på Blue Villige-hotellen, så kostar barn (2-17 år) endast ca. 6000. We can do it ! Gosh vad jag längtar. Om ni har några bra rese-tips för en familj på fyra personer med en maxbudget på 22000:- , så skriv till mig. Alla tips är hjälpbara. :D

Nej, nu ska jag nog dricka lite läsk och läsa några bloggar. Sen ska jag nog ladda upp bilder på bilddagboken. Jag har två stycken favoritbloggar. En av dom är Sajjos, absolut. :)  Vi hörs, puss pårej !

- S.

image121

Sötnosar som skrivit sin åsikt
Postat av: Sarah

Naaaw va du e söt, din är en av mina topp favvisar!
Jag tycker Thailand låter väldigt bra! Fritidsresor brukar inte ha så supermega dyra saker, desutom en hejdans bra service!

2007-09-30 @ 14:26:35
URL: http://sajjo.blogg.se

Bara följ instruktionerna

Du heter väl nåt, eller hur?
Kryssa i rutan

Mail ?

Har du en blogg?

Skriv din åsikt, babe

RSS 2.0