Uppdatering !

Jag skrev ju förut att jag skulle sluta skriva blogg, men nu blev jag så himmla skrivsugen så jag skriver ett litet inlägg nu. :)

Vi har fått en liten kattunge! :D  I Tisdags sa mamma att  våran katt Chimay betett sig annorlunda. Och då slog dt mig att jag hört små pip, som en kattunge ni vet ?! Men jag hade ju inte sett någonting i mitt rum, så jag tänkte inte så mycket på dt. Men mamma flög upp och kollade runt lite och ropade på Chimay. Hon tittade fram bakom några kartonger med tyg, så mamma kollade dit. Och visste hörde man små pip. En liten kattunge var dt som låg där och pep. Dessvärre bara en unge, men den är hur söt som helt. Den bor i mitt rum, och mamma kallar den för Stig. xD

Igår var hela familjen Tulinen och shoppade. Vi var i Skärholmen, eftersom att där finns dt mesta under ett stort tak. Vi letade efter ett par jeans till mig, och en jacka till Erik. Jag hittade ett par skitsnygga jeans, ett par Diesel. Dom är 'rena', alltså inte smutstvättad och helt utan några sliteffekter. Och dom sitter så jävla bra på mig. Jag brukar ha otroligt svårt för att hitta jeans, så igår när jag hittade dom.. GOSH !! Jag blev kär. xD  Erik fick sin jacka också, och pappa ville köpa en mobil till mamma, så hon fick en mobil också. Efter dt så åkte vi till McDonals Drive In innan vi åkte hem.

image118 Mammsens mobil :)

Påtal om igår.. Vi hade orgentering på gympan, och jag orgenterade med Sada. Vi hittade en jätte svår kontroll som var värd hela 30 poång. Så vi var jättestolta över oss själva och så. Sen när jag kommer hem från Erik mig med en gång ba: "Hur många poäng?" Och jag svarar stolt: "45 :D" Han ba: ":O, jag fick 115!"  Haha, snacka om att man kände sig lite dum då. xD

Ikväll är dt fest, för mamma och pappa åker iväg. WOOOOHOOOOO !!! FEEEEEEST !!! :D :D :D

Nej, nu ska jag nog göra annat. Vi hörs nog xD Puss pårej :)

Sötnosar som skrivit sin åsikt
Postat av: Sarah

asså din blogg äger, fråga Kikka jag skrek när jag såg kommentaren!!!

2007-09-22 @ 18:11:54
URL: http://sajjo.blogg.se

Bara följ instruktionerna

Du heter väl nåt, eller hur?
Kryssa i rutan

Mail ?

Har du en blogg?

Skriv din åsikt, babe

RSS 2.0