USCH !!

Idag blir dt inget långt inlägg. Men jag ska ändå uppdatera lite.

Igår fyllde min bror år, men inga gäster kom utan dom ringde och sa att dom kommer idag istället. Så idag kommer åtminstonde Anne, Micke och Jocke hit. Sen får man ju se om Sari och Nicklas kanske dyker upp, jag tvivlar på dt men vi får se. :)

Jag har verligen fått en stooooooor last här på sista tiden. Marabou choklad. GAAAH! Chokladen fan äger mitt hjärta. xD  Jag ska ha choklad i helgen ialla fall, dt är en sak som är säker. *stolt*

KÄNSLIGA LÄSARE VARNAS !!

Idag i skolan hade vi NO. Alexandra (även kallas virusrumpan), sitter och pillar sig i håret HELA TIDEN! Hon är så jävla äcklig. Så satt hon där på lektionen idag, med armbågarna på bordet och huvudet lutat mot händerna. Ni vet, ungefär som att man skulle ha ont i huvudet. Ialla fall, där satt hon och pillade sig själv i hårbotten. Allt hon pillade bort ramlade på bordet, och en fet hög bildades. En hög av hennes hårbottenbasilusker. USCH! Jag och Bellan höll allvarligt talat på att spy, så vi sprang ut ur klassrummet. Men vi var ändå tvugna att gå in och se den tråkiga filmen om Alhagen. Efter No:n slutade vi, och då gick Sara, Maja och Malin till Virusrumpan och sa till henne. Jag kunde inte heller hålla min käft stängd, så jag började också prata. UUUUUUSCH! Jag mår illa av bara tanken på dt hon håller med om. Bläääääää !

Nej, nu ska jag ut och åka moppe innan alla kommer hem. :)

Skit pårej och ha en fortsatt bra dag ! <3

 - S.

Sötnosar som skrivit sin åsikt
Postat av: Sarah

Mm euuuuuw fyfan! hon höll på så i 6:an också, och typ åt de! +o(

2007-09-26 @ 18:10:06
URL: http://sajjo.blogg.se

Bara följ instruktionerna

Du heter väl nåt, eller hur?
Kryssa i rutan

Mail ?

Har du en blogg?

Skriv din åsikt, babe

RSS 2.0