Fredag - Godmorgon

Godmorgon people!

Solen skiner ikapp med mitt humör idag. Inga moln, utan bara en fin, turkos himmel som solen får lysa upp, härligt. Eftersom att jag inte har något kvar nu morgonen att göra, förutom att borsta tänderna och pensla på mitt läppstift, så tänkte jag att jag lika gärna kunde slänga in ett inlägg. Kan även vara lite wannabe och slänga in en 'dagens outfit', dock utan bild för sånt orkar jag inte med.

- Hudfärgade nylonstrumpor, H&M
- Svarta leggins, ?
- Svart klänning, Gina Tricot
- Vit skjorta, Lindex
- Röda ballerina, Din Sko


That's it. Skorna ska alltså sticka ut idag. Jag är himmla sugen på att använda mina klackskor, men rosa passar inte riktigt in i denna outfit. Nåja, skor som skor. Passar inte dom röda så får dt blir dom svarta eller vita. Oj, vad mycket skor jag har ..

Ha en fin dag och kramas mycket idag. Wiho !

PS.
Idag har Markus namnsdag, så grattis till alla Markus. Ni kan nu i min blogg varje dag se namnsdagsmänniskan här till vänster. Meheh! DS.


Sötnosar som skrivit sin åsikt

Bara följ instruktionerna

Du heter väl nåt, eller hur?
Kryssa i rutan

Mail ?

Har du en blogg?

Skriv din åsikt, babe

RSS 2.0