Fredag - Om Susanna

image517


Tänkte ni läsare skulla få lära känna mig lite bättre. Så här kommer en liten lista:

OM DIG:
Namn:
Susanna
Födelsedag: 9 April
Ögonfärg: Blå
Hårfärg: Rött
Längd: 167 cm
Vikt: Pfft
Högerhänt/vänsterhänt: Högerhänt
Stjärntecken: Vädur
Skostorlek: 37/38
Är dina föräldrar skilda:
Nej
Sport: Badminton
Helgdag: Lördag
Favoritårstid: Sommar och vinter


HAR DU NÅGONSIN?
Varit kär:
Ja, två gånger
Blivit dissad: Japp
Skolkat: Halva sjuan typ
Sovit utomhus: Ja
Sett en död människa: Ja
Använt droger: Njet
Retats: Mohah, allways


THIS OR THAT
Cider/Öl:
 Cider, lätt 
Pepsi/cola:
Cola.. Pepsi smakar apa
Kärlek/sex: Kärlek
Jordgubbar/blåbär: Jordgubbar
Kött/veg: Kött, älskar kött
Tv/film: Tv, följer gärna serier
Gitarr/trummor: Gitarr, fast jag spelar helst inget utav dom
Kinesiskt/mexikanskt: Nej, helst ska dt vara svensk husmanskost I think
Mtv/vh1:  MTV, självfallet


SENASTE DU?
Skrattade:
För kanske 20 minuter sedan
Grät: Ett tag sedan
Filmen du såg: United 93 
Tuggade tuggummi: Idag ?
Drog ett skämt: Idag
Sjöng en sång: Metallica is on right now


Mjaha, dt var lite om mig om min tillvaro för stunden. Jag uppdaterar mer om vad som hänt idag runt fem. Nu ska jag ut med hundarna och sedan ska jag äta och se på Top Modell. Meheh, tönt? Jaja.. Dt har ialla fall hänt en eller två grejer i skolan som kommer kunna läsas här sedan. Tror jag, om jag inte tänker om, vilket jag säkert kommer göra. Men men, jag skriver senare.


Susanna'

Sötnosar som skrivit sin åsikt
Postat av: Sarah

Bra lista :)
Gick det bra på NP idag?
Puss!

2008-04-04 @ 16:51:53
URL: http://sajjo.blogg.se

Bara följ instruktionerna

Du heter väl nåt, eller hur?
Kryssa i rutan

Mail ?

Har du en blogg?

Skriv din åsikt, babe

RSS 2.0