Fredag - Polis, polis potatisgris

Idag har varit en av de mest sjuka dagar i skolan, på ett sätt. Vi har haft tema dag, homosexuella skulle vi prata om. I våran klass pratades dt inte så mycket om just precis homosar, bi:s eller transor. Jag vet inte om dt kan bero på att våran mentor är lite gammal och grå, eller om dt är så att lärarna redan bestämt sig för att klass 9B redan är så inpluggade i dt ämnet. Jaja, vi pratade ialla fall endast om heterosexuella människor. Lite wierda och tråkiga övningar, men dt gick väl. Förutom tema-dagen så fick vi även ett litet besök av polisen. Sunnerbyskolan har sina sjuka rykten och denna gång kallades polisen in. I think ryktena gick lite i överstyr. Dt är ju lantisarna i ett nötskal kan man säga. Vore jag polisen och var tvungen att besöka denna skola baserat på att lite rykten florerat, ja då skulle jag garva ihjäl mig.

Nåja, trots att dagen varit späckad aven hel del sjuka saker, har den ändå varit ganska rolig. En del dåliga saker här och där, men dt finns ju saker som får en på humör. Som min wünderbara Sada. Och så Mikkis, hon som är så 'överposetiv' som Micke sa.

Ikväll ska jag hem till Mikkis. Sada kommer hit och så åker vi, på min moppe, heeeela vägen hem till Mikalena. Där ska vi först roa oss med att se på 'Talang 2008' och sedan ska dt drickas lite. Fast dt är ju då bara jag och Sada som ska dricka, men skit samma. Mihih!

Innan jag rindar av detta inlägg så vill jag bara säga att jag imorse kände att jag inte bara kan släppa bloggandet sådär, så jag kommer nog att blogga flitigt. Eller ja, jag kommer blogga som förut igen.

Men nu kallar sängen på mig. Jag vill ju känna mig utvilad inför ikväll, så därför tänkte jag äta lite choklad och sedan sova. Mhm, du vill vara i mina kläder nu va. BAHA!

Susanna'

Sötnosar som skrivit sin åsikt

Bara följ instruktionerna

Du heter väl nåt, eller hur?
Kryssa i rutan

Mail ?

Har du en blogg?

Skriv din åsikt, babe

RSS 2.0