Fredag - Punkter

Tar dagen i punkt form ;

- Skolan var bajstråkig, som vanligt.
- En lärare räknar 1+1 för snabbt, hon borde ta reda på mer fakta.
- Jag och Mikkis har varit hos Sada idag, mysigt.
- Vi tre åkte till Mikkis där hon klädde upp sig och tjivades med sin mamma.
- Vi väntade på Adrian i tre år och åkte sedan med honom till Tumba.
- Vi åt på Robbans, jag tog en kebab-tallrik.
- Jag har ett ord; PROPPMÄTT !
- Sada och Mikkis köpte sig två 7,5 cider.
- Utan att få någonting att säga om, köpte dom en till mig också.
- Ikväll är dt tänkt att sticka hem till Sada för att se på Talang 2008.
- Jag mår himmla dåligt och funderar på att inte åkt till Sada.

That's it guys. Jag orkar inte skriva nå mera, jag orkar ingenting alls. Jag vill bara lägga mig ner och sova. Suck på mig och mitt patetiska liv.


Sötnosar som skrivit sin åsikt

Bara följ instruktionerna

Du heter väl nåt, eller hur?
Kryssa i rutan

Mail ?

Har du en blogg?

Skriv din åsikt, babe

RSS 2.0