Lördag - Igår och idag

Hellu alla läsare !

Sitter här nu och här precis kommit ut ur duschen. Dt var verkligen härligt att duscha, så jag duschade och bastade i nästan 50 minuter, haha. Använde idag för första gången min present jag fick av Petter. 'Body Butter' vad dt och den kom i tre dofte,persika, kakao och en annan jag inte kommer ihåg namnet på. Doftar juvligt, så tack Petter !

Igår åkte jag, trots mitt illamående, till Sada. Dt var mys att sitta där med alla. Sada stoppade i mig en massa chips och läsk, och så såg vi på Talang 2008. Dt var även tänkt att Putte skulle komma så att vi skulle spela en omgång kubb, men dt hann bli way to dark innan han sa att han kunde komma. Så vi (jag, Sada och Mikkis) mötte honom i Spångbro men då skulle Mikkis precis åka hem. Jag, Sada och Putte åkte upp en bit till någon snubbe som heter Pelle, men då kände jag verkligen av mitt illamående, så jag bestämde mig för att åka hem. Men vi alla fyra (inte Peller, utan jag, Sada, Mikkis och Putte), bestämde visst att vi skulle vara här hemma hos mig ikväll och spela kubb. Vi får se hur dt blir med den saken, för just nu känner jag av illamåendet jag tjatat om. Jag vill inte dissa, men mår jag illa så..

Men nu ska jag fixa finska-läxan och så ska jag göra klart hemkunskapen. Ha en fin dag allihopa !


Sötnosar som skrivit sin åsikt

Bara följ instruktionerna

Du heter väl nåt, eller hur?
Kryssa i rutan

Mail ?

Har du en blogg?

Skriv din åsikt, babe

RSS 2.0