Lördag - Kubb

Hejsan hallåsan !

Har strax jobbat klart med lägenheten, nu fattas bara att skriva om alla rum. Fattar inte att jag jobbat med lägenheten i cirkus 7 timmar men ändå inte är klar. Dt vart ialla fall lite afrikanskt över dt hela. Väggarna är orange-bruna och så har jag en fin fondvägg också. Hade dt där varit verklighet hade jag varit lycklig.

Nu måste jag börja sminka mig lite, för om en kvart kommer Mikkis och en kvart efter dt är Sada här. Senare kanske Putte kommer. Vi ska ialla fall spela kubb. Vad ger mer sommarkänsla än kubb liksom? Haha! Nej, om man skulle ta och blaska på sminket. Ska låta Justin sjunga för mig medans, dt får mig alltid på bra humör.

Sötnosar som skrivit sin åsikt

Bara följ instruktionerna

Du heter väl nåt, eller hur?
Kryssa i rutan

Mail ?

Har du en blogg?

Skriv din åsikt, babe

RSS 2.0