Lördag - Natti natti

Tjolahopp!
image531
Jag är skittrött nu. Jag vet inte varför egentligen, för dt jag gjort idag är typ krattat, åkt runt och så har jag tagit ut mina arga känslor på allt och alla. Jaja, ialla fall.. Jag har rensat bort lite skit från msn nu ikväll också. Vill ni veta hur många som inte längre finns på listan? 40 stycken. Undra vart alla kommer ifrån..?

Imorgon är dt dags för mig att fota lite. Sedan ska Jytte få två eller tre bilder och sen kan hon börja på en ny design. Tro nu inte att jag sitter och pressar henne ba "GAH, du måste göra en ny design, NU NU NU!". Så är inte fallet. Jag frågar och hon säger ja, kan dt bli mer okomplicerat?

På Måndag funderar jag på att dra in till stan för att köpa lite strumpbyxor, knästrumpor och kanske hårförlängning och hårfärg. Jag har ju velat ha dt ett bra tag nu, men aldrig riktigt vågat eller kunnat köpa dt. Men nu jäklar ska jag försöka sätta eld på dessa tankar. Tror också att jag ska ringa Christa och fråga om hon vill följa med. Jag har inte umgåtts med henne på jätte länge nu. Finska-lektionerna finns ju förstås, men dt är ju inte riktigt samma sak. Men Christa, om du läser detta så vet du att jag kommer höra av mig. Och hoppas att du vill och kan följa med mig på Måndag in till betongstaden Stockholm.

Nu väntar sängen på mig. I know, dt är Lördag och klockan är cirkus tio men vet ni vad? Jag är jätte trött och tror att jag har feber, så.. Hoppas jag blir lite kryare. Jag har ialla fall en massa choklad att trösta mig själv med, och choklad ses ju alltid som ett plus. Mjau ?

Susanna'

Sötnosar som skrivit sin åsikt

Bara följ instruktionerna

Du heter väl nåt, eller hur?
Kryssa i rutan

Mail ?

Har du en blogg?

Skriv din åsikt, babe

RSS 2.0