Lördag - Rixdaler

Godmorgon!

Kanske är godmorgon lite fel ordval, men men.. Jag vaknade vid halv elva av att mamma kom in i rummet och sa att jag skulle ringa Sada. Igår kväll, vid ett-snåret, åkte hon och jag hem från Mikkis. Jag placerade Sada i gästrummet och så gick jag upp och la mig. Sada hade tydligen åkt tidigt härifrån för att köpa skor med sin familj. Mysigt mysigt!

Idag tänkte jag vara duktig och tjäna in lite rixdaler. Farmor kommer hit idag, så jag kan tvätta hennes bil. Sen ska jag även ut snart för att kratta, och dt måste man väl ändå få en liten summa pengar för. Senare ikväll ska jag kolla efter lite bilder som jag kan skicka till Jytte. Hon ska nämnligen fixa en ny design till min blogg, mysigt värre.

Nej, om man skulle ta och klä på sig och sedan sticka ut för att jobba lite. Hoppas ni får en bra dag, jag skriver ialla fall lite senare för att underhålla dom som inte är ute i dt fina vårvädret.

Susanna'

Sötnosar som skrivit sin åsikt
Postat av: Christa

Mysigt med vår städning jagf och Sarah har också städat fast vid golfbanan ;P

2008-04-19 @ 15:32:16
Postat av: Sarah

Haha :P Jag tror att de va dig jag såg vid konsum idag, kanske runt 16:00...eller om det va halv 4 eller nått...
En ny design igen? :P

2008-04-19 @ 17:30:55
URL: http://sajjo.blogg.se

Bara följ instruktionerna

Du heter väl nåt, eller hur?
Kryssa i rutan

Mail ?

Har du en blogg?

Skriv din åsikt, babe

RSS 2.0