Lördag - Sorry guys

Tjuhu!
image519
Förlåt för att jag inte skrev igår och för att jag inte skrivit någonting idag. Men igår så åkte jag som sagt till Mikkis. Jag och Sada var där vid cirkus halv åtta. Bellan kom lite senare. Men jag, Mikkis och Sada åkte ialla fall med Adrian en sväng till Tumba. Mikkis ville ha lite powerdryck. Sedan skulle vi åka tillbaka till Mikkis, men vi stannade vid Rosenhill. Adrian skulle tanka. Jag och Mikkis pissade lite där också, haha. Sada vågade inte, den fegisen. Meheh! Men vi var tillbaka hos Mikkis vid halv tio. Då kom Bellan och även Niklas och Robin. Jag kommer ihåg små delar från kvällen, men långt ifrån allt. Dt finns tre eller fyra saker som jag bara vill stryka ett streck över. Usch, igår kväll alltså.. Dt var roligt men ändå den värsta kvällen hittills.

Ikväll ska jag hem till Mikkis igen. Denna gång ska vi bara ha en helt vanlig filmkväll, utan alkohol. Jag ska ta moppen dit och planerar att inte stanna så länge. Men vi får se hur dt blir. Är jag pigg så skriver jag nog ett inlägg också. Hoppas ni får en skön kväll

Susanna'

Sötnosar som skrivit sin åsikt
Postat av: Sarah

Haha, jag håller med Sada, jag skulle INTE pissa i rosenhill xD Haha
Ha de bra, Godnatt ;)

2008-04-05 @ 22:05:45
URL: http://sajjo.blogg.se

Bara följ instruktionerna

Du heter väl nåt, eller hur?
Kryssa i rutan

Mail ?

Har du en blogg?

Skriv din åsikt, babe

RSS 2.0