Måndag - 167 cm framgång

Bajs, jag har hicka!

Idag var dt en ganska vanlig skoldag. Vi fyllde i en enkät om alkohol och tonårsliv. Do I have to say more? Jag skippade franskan idag, men pluggis-barn som jag är så bad jag om en extra-läxa från Micheline. Ojoj, am I good or what? Kändes idag som att alla kollade snett på mig. Undra varför.. Var dt för att jag hade jeans på mig för första gången på miljoner år? Var dt kanske för att jag hade en så hårig (husdjus, you know) tröja? Nej, icke säg nicke! Dt var för att alla är så avundsjuka. Vem vill inte se ut som Sussu liksom? 167 cm framgång sitter vid denna dator. I know, bra självförtroende, men man lever ju bara en gång baby.

Nu ska jag runda av inlägget för att gå från pluggis-Sussu till städtants-Sussu. Jag skall nämnligen finputsa varenda millimeter utav denna svinstia. Men innan dt, så tänkte jag bjuda er på smaskig fakta: Jag och mamma åker troligtvis till Finland runt den 20:e Maj. Jag hoppas från Torsdagen den 22:a till Måndagen den 26:e. Dt blir billigast så, dt sa pappa också.

Susanna'

Sötnosar som skrivit sin åsikt
Postat av: Sarah

Haha xD
Visst är det jobbigt med sånna dagar då man känner sig uttittad!
Japp alla är alltid avundsjuka!

2008-04-07 @ 16:22:16
URL: http://sajjo.blogg.se
Postat av: Christa

Kuligt :D

2008-04-07 @ 20:59:31

Bara följ instruktionerna

Du heter väl nåt, eller hur?
Kryssa i rutan

Mail ?

Har du en blogg?

Skriv din åsikt, babe

RSS 2.0