Måndag - Guiden

Sorry guys! Ni har inte alls fått någon bra up-date, så jag tänkte bjuda alla dagar. Från Fredagen och fram tills idag.

Fredag
Sista lektionen var gympa. Vi hade kunskaps-prov och fick sticka när vi var klara. Bellan, Mikkis och Sada följde med mig hem. Vi väntade hemma hos mig från cirkus 14:45 till 15:30, då stack vi ner till pizzerian. Vi åt och stack därifrån till Kyrkis och så började klassen fixa inför knatte-discot. Godiset som Fagerlund plockat åt sig till fiskedammen räckte inte på långa vägar, så jag och Bellan fick sticka till Ösmo för att kirra lite mer godis. Dt vart candy för inte mindre än 214,50 rixdaler. Men fiskedammen vart ialla fall ganska lyckad. Kiosken också, men en kille (vi kan kalla honom Krysset), sprang och baxade läsk lite då och då. När jag sa åt Krysset att betala, sa han bara "Snart, jag ska bara hämta pengar." Men vad gjorde han istället? Mjau, han dansade på. Jaja.. Jag tror på karma, så han kommer få vad han förtjänar. Efter discot följde Mikkis med mig hem, men hon stack efter en knapp halvtimma. Jag somnade väldigt fort, jag var helt utmattad trots att jag inte dansat mer än lite tryckare. Haha!

Lördag
Jag ställde min mobil på nio. Jag vaknade när den ringde, hoppade in i duschen, startade datorn och kollade igen på klockan. Vet ni vad den visade? 10:41 ! No way att jag hade tagit allmost två timmar på mig i duschen, nåt var fel. Bussen jag skulle ta, skulle gå 10:35. Sada skulle redan sitta på bussen, och Mikkis skulle hoppa på hemma hos sig. Men min dumma mobil har nåt sjukt fel i sig, så klockan visade bara 09:20 när den egentligen var 10:41. Jag fick panik, pratade med Mikkis och Sada som var lite förvånade, flirtade lite med mamma och fick sedan skjuss till Tumba. Därifrån tog jag tåget in till stan och träffade Sada och Mikkis. Shoppingen vart himmla lyckad, måste jag säga. Arn mötte upp oss i stan och så tog vi 848 hemåt. Arn följde med mig hem, och vi var här runt halv sju. Jag gjorde snabbt iordning mig, väntade på Bellan och drog med mig Arn och Bellan för en promenix med mina hundar.Efter promenaden fick vi skjuss till Mikkis utav min fader. Väld där så åt jag och sedan fixade jag allas naglar. Mycket bra om jag får säga dt själv. Kvällen vill jag inte berätta om. Men jag kan ialla fall säga att jag åkte hem mitt i natten på min moppe.

Söndag
Jag vaknade vid halv ett av att Sada ringde. Hon var hemma hos sin kusin och sa att hon skulle hömta sin moppe (den hade stått hemma hos mig över natten, orkar inte förklara), ungefär klockan halv tre. Efter att Sada hade ringt, så bestämde sig Mikkis för att komma hem till mig. Så jag och Mikkis umgicks lite granna. Vi pratade om kvällen som hade varit innan, och när klockan vart halv tre så gick vi mot Lillan. Där inväntade vi Sada som skulle komma. När hon kom stack vi hem till mig. Sada stack lika fort som hon kom, hennes mamma ville tydligen ha hem henne. Jag och Mikkis umgicks ända fram tills halv fem, då åkte hon hem. Kvällen spenderade jag genom att duscha, äta och se på tv. En hel del vatten dracks också.

Måndag
Idag var dt skola igen. Hade på mig mina nya kläder, inklusive pumpsen. Jag älskar dom ! Fick en liten utskällning av Micheline för att jag inte var på Franskan i Fredags (arbetade med fiskedammen), men what to do? Sada åkte hem precis innan Svenskan, men jag hade som tur var dom två Sandrorna. Sabina var sjuk, och Bellan hade åkt hem hon också. Men Bellan kom visst tillbaka. Inget mig emot, jag tycker om min farsan. Tihi! På SO:n idag fick vi arbeta med Etik och Moral. Dödsstraff var dt som var överst på listan idag. Min åsikt lyder som följer: Dödsstraff är fel. I alla lägen. Dt har aldrig varit rätt, och dt kommer aldrig heller att bli rätt. Nästa vecka ska vi prata om abort. Jag tycker verkligen inte om dt ämnet. Visserligen vet jag själv vad jag tycker om abort, jag har mina åsikter och jag står helt och hållet fast vid dom. Men dt där med graviditet är ingenting jag vill prata om. Ni som följt min blogg under en längre tid, måste ha sett ett utav mina tidigare inlägg. Allting helt och hållet om graviditet där jag även lämnade lite information. Nej, nu bort från ämnet. Min dag har inte varit någonting utöver dt vanliga.

Nu skall jag se på tv. Jag har min Coca-Cola och ni har en del läsning. Jag skriver igen imorgon, och ber ännu en gån om ursäkt för att jag varit en sådan usel bloggare. Jag vill även tipsa om de två favorit-programmen som kommer på trean ikväll; Cashmere Mafia och Pricon Break. You got to love them!

Susanna'

Sötnosar som skrivit sin åsikt
Postat av: Christa

Aa det är mina favvo program!! ;P O i dag kommer Desperat housewives ;P

2008-04-15 @ 15:42:23

Bara följ instruktionerna

Du heter väl nåt, eller hur?
Kryssa i rutan

Mail ?

Har du en blogg?

Skriv din åsikt, babe

RSS 2.0