Måndag - Gupp gupp

image550


Today har jag varit hemma.
Kände ett starkt illamående i morse så jag orkade inte sticka iväg till skolan. Men senare mot eftermiddagen så pallade inte jag va hemma, så jag stack ut och åkte lite. Guppeliguppvägen får mig jämt att smila, för dt är så kul att åka där med moppen, så dit åkte jag. Vet ni vad jag såg på Väggarövägen när jag skulle ut från stigen? En buss. Lite wierd tycker jag. Jag känner ialla fall inte till någon busslinje som rör sig mellan Sunnerby och Ösmo och håller till på Väggarövägen. Gör ni?

Nu ska jag lägga mig ner i sängen igen. Mår lite illa fortfarande, men måste till skolan imorgon. Står inte ut med detta folk i detta hus. GAH !

Sötnosar som skrivit sin åsikt

Bara följ instruktionerna

Du heter väl nåt, eller hur?
Kryssa i rutan

Mail ?

Har du en blogg?

Skriv din åsikt, babe

RSS 2.0