Måndag - Hårfärg

Nej men tjenare !

Jag har nyss ätit en massa mat. Världens godaste potatisar, biff och en klick vitlökssmör som pricken över i:et. Pappa borde komma hem inom en timma, sen bär dt av till Ösmo där jag förhoppningsvis skall inne handla lite hårfärg. Jag har tidigre färgat med 'mahogny', men denna gång ska dt bli liiiite rldare. Dt ska inte skrika eld-rött, men dt ska inte vara en sån röd som ser ut brun heller.

Nej, om man skulle ta och smälta maten lite. Dt känns som att jag rullar hela tiden, haha. Idag måste jag även hinna med att fixa till min hemkunskap. Jag sa till läraren att jag skulle lämna in den imorgon, men dt ser inte ut att bli så. Nåja, försöka ska man ju alltid. Eller vad säger ni?

Susanna'

Sötnosar som skrivit sin åsikt

Bara följ instruktionerna

Du heter väl nåt, eller hur?
Kryssa i rutan

Mail ?

Har du en blogg?

Skriv din åsikt, babe

RSS 2.0