Måndag - I brist på annat

image551


Yoho !



ÅH, kan man ha mycket tråkigare? Sitter här och vette sjutton vad jag ska hitta på alltså. Kanske ska ta och fixa das finska-läxa? Jag har ingen aning. Imorgon blir dt ialla fall skola. Tråkigt tråkigt! Har prov som kommer gå åt skogen. Sen har vi ju svenska också och Kebo kommer slå mig för att biblioteks-boken är borta. Undra vart den är alltså.. Har den nog i mitt skåp, eller jag hoppas ialla fall att den ligger där.

Nej, om man kanske skulle ta och lägga sig i sängen och plugga till provet. Fryser, men dt kanske beror på att jag inte har några strumpor på mig. Nej usch, jag börjar låta som alla fjortisar som bloggar. Suck suck !

Sötnosar som skrivit sin åsikt

Bara följ instruktionerna

Du heter väl nåt, eller hur?
Kryssa i rutan

Mail ?

Har du en blogg?

Skriv din åsikt, babe

RSS 2.0