Måndag - Min vecka

Reklman på trean, vilket ger mig några minuter att skriva ett litet inlägg.

Jag har inte hunnit städa klart på långa vägar. Men jag har ialla fall dammsugit sängen, mellan madrasserna alltså, och så har jag nya lakan. Mmmmh, wünderbart! Imorgon får jag fortsätta. Jag tänkte ge er min planering för denna vecka, då dt känns som att jag har tusen saker i luften just nu.

Tisdag: Städa, plugga SO, HKK, NO och Franska
Onsdag: Min födelsedag, några vänner kommer över och fikar. Ska även ha finska där dt ska bjudas på tårta.
Torsdag: Plugga SO, HKK, NO och Franska
Fredag: Klassen skall arrangera ett disco for the kids, så jag kommer befinna mig nere vid Kyrkis hela kvällen.
Lördag: Shopping med Mikkis och Sada. Fest på kvällen
Söndag: Plugga SO, HKK, NO och Franska.

Kommer vara stressigt, men roligt. Detta låter då kanske inte som så mycket för er, men dt är dt för mig. Jag har tre prov att göra på Måndag + att jag då måste göra en muntlig redovisning för Cecilia om de fyra samhällstyperna. Jajjamensan, nu är pluggis-Sussu i farten.

Men nu skall jag se på tv igen. Godnatt!

Susanna'

Sötnosar som skrivit sin åsikt
Postat av: Lisa

lycka till med
alla sakerna :)

2008-04-07 @ 22:47:44
URL: http://lisisa.blogg.se
Postat av: Sarah

Oh, vi har sånt SO prov på Fredag...Gaaah!
Ha de bra :P

2008-04-08 @ 12:16:02
URL: http://sajjo.blogg.se

Bara följ instruktionerna

Du heter väl nåt, eller hur?
Kryssa i rutan

Mail ?

Har du en blogg?

Skriv din åsikt, babe

RSS 2.0