Måndag - Ombyggnad

Hello !

Som ni kan se är min blogg under 'ombyggnad'. Jag har idag lärt mig att göra en header och ploppa in den i bloggen. Jag gjorde även en annan header, men kunde inte riktigt bestämma mig för vilken jag skulle välja. Men jag slänger in en bild på den andra headern så får ni läsare bestämma åt mig. Sure, säkert inga många som kommer göra sin åsikt hörd, men synd om er då. Jag uppskattar ialla fall alla som säger någonting.

Nu ska jag se på Pricon Break och sedan sova. Jag är skittrött och ska till skolan imorgon. Ha en wünderbar natt allesammans.

Susanna'

PS.
Blogg.se har fnatt, så bilden på min andra header kommer imorgon. DS.

Sötnosar som skrivit sin åsikt

Bara följ instruktionerna

Du heter väl nåt, eller hur?
Kryssa i rutan

Mail ?

Har du en blogg?

Skriv din åsikt, babe

RSS 2.0